כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עשרות אלפי הרוגים

11 ימים מרעידת האדמה: נערה נשלפה בחיים מההריסות

נערה בת 17 נשלפה בחיים מההריסות בטורקיה - 11 ימים לאחר רעידת האדמה שהביאה למותם של כ-36,000 בני אדם. התסכול גדל בטורקיה על שיטות בנייה מושחתות שאפשרו למספר כה גדול של מבנים לקרוס

11 ימים מרעידת האדמה: נערה נשלפה בחיים מההריסות
רעידת האדמה בטורקיה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

נערב בת 17 נשלפה אתמול (חמישי) בחיים מההריסות בטורקיה - 11 ימים לאחר שרעידת אדמה חזקה הרסה אזור ענק ממנו לא חולצו ניצולים רבים. הנערה חולצה במחוז קהרמנמרש שבדרום-מזרח טורקיה, היא נלקחה משם עטופה בשמיכה תרמית על אלונקה לאמבולנס וממנו לבית חולים.

מאז רעידת האדמה האסון ב-6 בפברואר, משימות ההצלה הצטמצמו באופן דרסטי בימים האחרונים, כאשר מניין ההרוגים ברחבי טורקיה וסוריה מתקרב ל-42,000. למעלה מ-36,000 בני אדם בטורקיה נהרגו ברעידת האדמה, בעוד שבסוריה השכנה דווח על כ-6000 הרוגים, כ-100.000 פצועים בשתי המדינות.

אף אחת מהמדינות לא פרסמה כמה אנשים עדיין לא נמצאו. בינתיים, התסכול גדל בטורקיה על שיטות בנייה מושחתות שאפשרו למספר כה גדול של מבנים לקרוס. המדינה הבטיחה כי תפתח בחקירה בחשד לרשלנות.

תושבי מתחם דירות יוקרה שקרס בעיר אנטקיה שבדרום המדינה, תקפו את הקבלן האחראי על הבניינים בכל הבלוק. גורמים רשמיים מאמינים ש-650 בני אדם מתו כאשר הדירות היוקרתיות התפוררו.

 

רעידת אדמה בטורקיה רעידת אדמה בסוריה רעידות אדמה הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד