י"ב סיון התשפ"ד
18.06.2024
שנות מאסר ארוכות

שני אחים התחזו לקשישים ושדדו חנות תכשיטים

שני אחים ששדדו תכשיטים נתפסו לאחר שה-DNA שלהם נמצא במסכות לאטקס שענדו במהלך השוד. השניים לבשו מסכות לאטקס שדמו לידיים של קשיקים, הכפפות העניקו להם מראה של שני ג'נטלמנים קשישים. הם השאירו את המסכות ברכב, וכך נתפסו

שני אחים התחזו לקשישים ושדדו חנות תכשיטים
האחים העבריינים צילום: משטרת אסקס

ביום שני, 27 בספטמבר 2021, הגיעו שני גברים לחנות התכשיטים ברחוב אפינג היי במחוז אסאקס כשעה מלונדון, השניים לבשו מסכות לאטקס שדמו לידיים של קשיקים, הכפפות העניקו להם מראה של שני ג'נטלמנים קשישים.

הם הצליחו להיכנס לחנות לאחר שאיימו על צוות המוכרים שיכניס אותם. לאחר שנכנסו, הם הובילו את הצוות למשרד, שם הם קשרו אותם לכיסא עם חבלים, והסירו שעון רולקס יקר ערך מפרק כף היד של העובדים.

מספר שבועות לאחר מכן, עצרו שוטרי סיור רכב חשוד באזור, נהג המכונית הזו היה ג'ורג' מרפי-בריסטו ובתא המטען היו שתי מסכות פנים מלאות ובגדים בעלי מראה זהה לאלו שלבשו החשודים בשוד. כמו כן נמצא תיק שחור ובו גרזן, סכין וכבלים. ג'ורג' מרפי-בריסטו נעצר במקום.

המשטרה פתחה בחקירה, ובדקה רוק שנמצא בתוך שתי המסכות, וכך התגלה DNA השייך לג'ורג' מרפי-בריסטו ואחיו הבכור בנג'מין מרפי, דבר שקשר אותם לשוד. האחים נעצרו במקומות נפרדים ב-21 ביוני אשתקד וסירבו לענות על שאלות כלשהן במהלך החקירות שלהם. שני הגברים הואשמו בשוד ובהחזקת חפץ בעל להב והם הובאו למעצר.

בנג'מין מרפי, בן 37 ​​וג'ורג' מרפי-בריסטו, בן 28, שניהם מלונדון, הכחישו את חלקם בשוד כשהופיעו לראשונה בבית משפט ב-22 ביוני 2021. לאחר משפט שנמשך שלושה ימים, לקח לחבר מושבעים קצת יותר משעה למצוא את האחים אשמים.

בן מרפי נמצא אשם בשוד ובשתי עבירות של החזקת חפץ בעל להב. הוא קיבל 18 שנות מאסר. ג'ורג' מרפי-בריסטו הורשע בשוד, בשתי עבירות של החזקת חפץ בעל להב וביצוע שוד, הוא קיבל 13 שנות מאסר.

 

עבריינים שודדים שוד תכשיטים בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד