כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
80 אלף ש"ח על ביגוד

ועדת הכספים תדון בבקשות של משפחת נתניהו

משפחת נתניהו מבקשת מוועדת הכספים שתאשר את מימון המדינה של הוצאות שני המעונות בהם משתמש נתניהו בירושלים ובקיסריה. המשפחה ביקשה הגדלת מימון של הביגוד ותשלום על השתתפותה של שרה נתניהו בכנסים בארץ ובחו"ל

ועדת הכספים תדון בבקשות של משפחת נתניהו
בנימין נתניהו במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לשכת ראש הממשלה הגישה בקשה למימון הוצאות שני המעונות בהם משתמש ראש הממשלה בנימין נתניהו. המעונות עליהם מדובר הם המעון החלופי ברחוב עזה בירושלים והמעון הפרטי בקיסריה. המעון הרשמי בבלפור לא נוסף לבקשה עקב שיפוצים.

בבקשה, שהוגשה ליו"ר ועדת הכספים משה גפני, נכתב כי משפחת נתניהו דורשת לממן את השתתפותה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו באירועים וכנסים בארץ ובחו"ל. נוסף על כך, ביקשה המשפחה להגדיל את הוצאות הביגוד "והוצאות נלוות להופעה ייצוגית" של נתניהו ורעייתו מ-45 אלף שקלים ל-80 אלף.

הבית החלופי ברח' עזה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

על פי הבקשה, נתניהו רשאי להודיע למנהל הכללי של משרד ראש הממשלה שמעונו בירושלים ישמש כמעון חלופי למעון הרשמי. בנוסף, נכתב כי אוצר המדינה יישא בכל הוצאות המעון הנוסף שמשמש את ראש הממשלה דרך קבע, בעת שאינו משתמש במעון הרשמי.

עוד נכתב: "אוצר המדינה יישא בכל ההוצאות הנדרשות לתפעול ולתחזוקה של המעון הרשמי ובכלל זה בהוצאות הקשורות בנכס, בהוצאות הכלכלה של ראש הממשלה והמתגוררים עימו בהיקף ובסוג שיקבע המנהל הכללי של המשרד".

ועדת הכספים שרה נתניהו בנימין נתניהו הוצאות מעון ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד