ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
שוב זה קרה לו

מביך: ביידן מעד בעת עלותו למטוס הנשיאותי

נשיא המעצמה הגדולה בעולם שוב מובך לעין כל, כאשר הוא מעד פעם נוספת בעת ירידתו לביקור בפולין וכן בעלותו בחזרה למטוס בסיום הביקור 

מביך: ביידן מעד בעת עלותו למטוס הנשיאותי
ג'ו ביידן עולה למטוס הנשיאותי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שוב זה קורה לו: נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן תועד אתמול (רביעי) מועד בעת העלייה במדרגות המטוס הנשיאותי ה'אייר פורס וואן', בדרכו לארצות הברית משדה התעופה 'שופן ורשה' שבבירת פולין בתום ביקורו במדינה.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, נראה ביידן, בן ה-80, מועד מדרגות ספורות לפני הסוף, מתרומם במהירות, מסתובב ומנופף לשלום לרגע קט ונכנס למטוס.

יצוין כי זו הפעם השלישית או הרביעית שהנשיא נופל תוך כדי עלייתו למטוס הנשיאותי כשאחד מהם לפי חלק מהדיווחים התרחש כאשר הנשיא ביידן ירד מהמטוס בעת נחיתתו בוורשה בירת פולין. לפי תיעוד לא הכי ברור ונקי נראה הנשיא מועד ונופל עד לקרקע השדה. 

המקרה הראשון התרחש במרץ 2021, אז מעד הנשיא ביידן פעמיים בעת עלייתו למטוס כשהמריא לעבר מדינת ג'ורג'יה בתוך ארה"ב. דוברת הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, השיבה אז לשאלות עיתונאים ותלתה זאת במשב רוח שהפתיע את הנשיא וגרם לו לצאת מאיזון.

בחודש מאי האחרון זה קרה שוב, הנשיא ביידן איבד את שיווי משקלו לרגע כאשר עלה במדרגות המטוס הנשיאותי בבסיס סנט אנדרוז בדרכו למדינת אילינוי בארה"ב. הנשיא התייצב בעזרת מעקה המדרגות והמשיך לעלות. חודש לאחר מכן, ביידן מעד שוב בזמן שעלה במדרגות המטוס לפני שהמריא ללוס אנג'לס.

למרות זאת, הבית הלבן הודיע בשבוע שעבר כי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שעבר בדיקה רפואית שנתית בבית החולים וולטר ריד במרילנד, "כשיר לתפקיד". לפי ההודעה של רופא הבית הלבן, קווין אוקונור, ביידן בן ה-80 נמצא "כשיר לתפקיד וממלא את כל תחומי האחריות שלו". לאחר הבדיקות, שכללו הסרת נגע מחזהו של ביידן, נמסר כי לא נמצאו אצלו תסמינים של השפעות ארוכות טווח של נגיף הקורונה, שבו נדבק בשנה שעברה. הבדיקה הרפואית, שארכה כשלוש שעות, היא השנייה שביצע הנשיא מאז שנכנס לתפקיד בינואר 2021.

ג'ו ביידן נפילה במדרגות מטוס אייר פורס 1 נשיא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד