ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"יש אנשים שהם מעל הכל"

יריב לוין לא עוצר ומסמן את המטרה; זה היעד

שר המשפטים לוין לא נרתע מהמשך המחאות שהופכות לאגרסיביות משבוע לשבוע ומצהיר כי עד פסח בכוונתו לסיים את חקיקת הרפורמה באופן סופי | על המפכ"ל לשעבר אלשיך שנואם בהפגנות: "מזעזע שאדם כזה עמד בראש משטרת ישראל"

יריב לוין לא עוצר ומסמן את המטרה; זה היעד
יריב לוין במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אדריכל הרפורמה המשפטית שר המשפטים יריב לוין התארח אמש (מוצ"ש) בתכנית הפטריוטים בהגשת ינון מגל ב'ערוץ 14' והצהיר כי בכוונתו להמשיך ולקדם את הרפורמה עד תומה ללא חת ומורא. לדבריו, "יש הרבה שיחות וחייבים לדבר, אך אסור לוותר על ליבת העקרונות של הרפורמה. אמשיך בכל כוחי להשלים אותה. לפי לוחות הזמנים, את המרכיבים העיקריים נסיים עוד במושב הזה, לפני פסח".

עוד אמר השר לחברי הפאנל: "אם האנרכיה תשתלט ואנשים בכוח הכסף יבטלו את ההכרעה הדמוקרטית, אין טעם ללכת לבחירות. הרפורמה רק תועיל לכלכלה – זה לא מקרה שחברות ההייטק עושות הכל כדי לא להתדיין בבית המשפט בארץ שיוצר חוסר ודאות".

השר לוין אף תקף את המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך שנואם בהפגנות נגד הרפורמה ואמר עליו: "מזעזע שאדם כזה עמד בראש משטרת ישראל. לפי תפיסת עולמו אין בכלל דמוקרטיה; יש אנשים שהם מעל הכל – אם זה לא הולך בבחירות, יעשו זאת דרך מערכת המשפט".

אלשיך אמר בשבוע שעבר כי אם הרפורמה תעבור, בג"צ יהיה שם לפסול את החוקים החדשים. על כך אמר לוין: "אני לא רואה דבר כזה שנעביר את החוקים ובית המשפט יפסול אותם. גם לטירוף של מי שחשב שבית משפט מעל הכל, יש גבול".

הרפורמה המשפטית יריב לוין ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד