ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
יעקוף את המתחרים?

נחשף: הג'וב החדש של שרון גל במקום החדש

איש התקשורת הימני שרון גל שעזב לפני כשבוע וחצי את הגשת התכנית בחמש בערב ב'ערוץ 13' וערק ל'ערוץ 14' שובץ להגיש את המהדורה המרכזית של הערוץ

נחשף: הג'וב החדש של שרון גל במקום החדש
שרון גל צילום: שלומי כהן, פלאש 90

ימים ספורים אחרי שעזב את 'ערוץ 13' במפתיע וערק ל'ערוץ 14', נחשף כי איש הימין שרון גל שובץ להגיש את המהדורה המרכזית של הערוץ לצד המגישה מגי טביבי. השניים יגישו יחד את המהדורה.

המגישה מגי טביבי מסרה: "אני מברכת על הצטרפותו של שרון גל להגשת המהדורה. מאמינה שיחד נוכל להוביל את המהדורה לשיאים נוספים ולהפוך אותה למהדורה החשובה והרלוונטית ביותר בישראל".

בנוסף הוסיפה בטוויטר: "לכל מי שמיהר להספיד אותי בפרסומים כאלה ואחרים. קחו אוויר. נשארת בכל הכוח. הוֹדוּ לַה' כִּי־טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ ❤️".

שרון גל בחר להגיב בקצרה ובארבע מילים: "בעזרת ה׳ נעשה ונצליח".

גל שלא מסתיר את עמדותיו הימניות ותמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו חשף לפני כחודש עם פסילתו בבג"ץ של אריה דרעי כי הצביע בבחירות האחרונות למפלגת ש"ס.

שרון מגיש ב'ערוץ 13' מזה 14 שנים כולל בגלגול הקודם שלו - 'ערוץ 10'. הוא התחיל את דרכו ככתב ב'חדשות 10' בהמשך הגיש תכנית בשם 'לילה כלכלי' וכן 'שרון ורני' יחד עם איש היח"צ והפרסום רני רהב. במשך תקופה מסוימת הגיש ב'ערוץ 14' עוד בגלגולו הקודם - 'ערוץ 20' עד שהחליט באמצע שנת 2020 לשוב בחזרה ל'ערוץ 13' והחל להגיש את התכנית 'חמש עם שרון גל' שכלל פאנל סוער של פרשנים משני צידי המתרס הפוליטי.

למרות שתכניתו נשאה פרי והביאה לערוץ רייטינג גבוה ומרשים לעומת המתחרה באותה שעה רפי רשף ב'ערוץ 12', שרון מסיים את תפקידו בעיצומו של קיטוב ופילוג בין ימין לשמאל על רקע קידום הרפורמה המשפטית שהוביל גם אותו להתעמת בשידור עם מתנגדי הרפורמה.

שרון גל ערוץ 13 ערוץ 14 המהדורה המרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד