ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
אחרי יותר מ-25 שנה

נתן זהבי סירב להתנצל - ולא ישוב לשדר ב-103FM

שדרן הרדיו נתן זהבי שהושעה בעקבות אמירתו בשידור: "אני מתפלל שכמה ממניחי התפילין יקשרו עצמם עם התפילין בגרון ויתלו את עצמם", לא מוכן להתנצל על הדברים הקשים וסיים את דרכו בתחנה. "הוא בחר שלא להתנצל ולכן עד שהוא לא יעשה את זה, הוא לא יחזור למיקרופון"

נתן זהבי סירב להתנצל - ולא ישוב לשדר ב-103FM
נתן זהבי בשידור צילום: רדיו 103FM

נתן זהבי ככל הנראה סיים את דרכו ב-103FM, כך דווח אתר mako. מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, הבהיר לזהבי כי הוא לא יחזור לשדר אם לא יתנצל בפני המאזינים בשידור על התבטאויותיו הקשות נגד החרדים בנובמבר האחרון שהביאו להשעייתו. השדרן סירב לדרישה ובשלב זה לא ישוב לשדר.

"ניתנה לזהבי אופציה להתנצל על הדברים הפוגעניים שאמר, אבל הוא בחר שלא להתנצל ולכן עד שהוא לא יעשה את זה, הוא לא יחזור למיקרופון", אמרו גורמים בתחנה לאתר 'מאקו'. עוד אמרו: "אין סיכוי שהוא יחזור, נותנים לו צ'אנס להתנצל אבל זהבי כמו זהבי לא יתנצל ולכן ההשעיה תימשך ותימשך והוא פשוט לא יחזור".

כזכור במהלך שידור תוכניתו ברדיו 103FM, השדרן הסית קשות נגד היהדות בישראל ואף אמר כי הוא מקווה שמניחי התפילין יתלו את עצמם למוות באמצעות רצועות התפילין.

"כל הדרעקעס האלה, מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע, לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות, ועם ההדלקת נרות ועם התפילין".

הוא הוסיף להסית ואך העלה את הרף כשאמר כי "הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום, אבל נציגי ציבור".

רדיו 103 נתן זהבי תפילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד