כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
נאום השקרים של רה"מ

ההשוואה בין חווארה לתל אביב - לשכת נתניהו מבקשת להבהיר

בלשכת ראש הממשלה מסייגים את האמירות בנאומו אמש של רה"מ נתניהו. "בניגוד לטענות הנשמעות בתקשורת, ההשוואה היחידה שראש הממשלה נתניהו עשה בין חווארה לתל אביב - זה שאסור לקחת את החוק לידיים בשום מקום"

ההשוואה בין חווארה לתל אביב - לשכת נתניהו מבקשת להבהיר
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש מעורר סערה, לצד השקרים ובראשם דבריו של נתניהו כי הוביל את האופוזיציה נגד ההתנתקות בו בזמן שהצביע בעד המהלך, הרשת סוערת סביב השוואה של נתניהו בין הפורעים בחווארה למתפרעים בהפגנות בתל אביב אמש.

"אתמול בחווארה מול רצח נורא של שני אחים נפלאים אמרתי לפורעי החוק: לא נסבול מצב שאיש הישר בעיניו יעשה. ואני אומר את זה שוב מול פורעי החוק שחצו היום קווים אדומים בתל אביב: לא נסבול מצב שאיש הישר בעיניו יעשה", אמר נתניהו בנאום בשידור ישיר.

עוד הוסיף בהשוואה בין חווארה לתל אביב, "אנחנו לא יכולים לקבל אלימות, אנחנו לא יכולים לקבל הכאת שוטרים, אנחנו לא יכולים לקבל חסימת כבישים, אנחנו לא יכולים לקבל איומים על אנשי ציבור ועל בני משפחותיהם, דבר שקורה ממש ברגעים אלה בלבה של תל אביב. אנחנו לא נקבל פרימת חוקים ואלימות, לא בחווארה, לא בתל אביב, לא בשום מקום".

דבריו כמובן עוררו סערה גדולה ברשתות, בשני צידי המתרס זעמו על ההשוואה, בימין לא אהבו את הפיכת אנשי הימין מחווארה לקיצונים, ובשמאל ובאופוזיציה זעמו שמפגינים שלטענתם מחאו על הרס הדמוקרטיה הושוו למתנחלים שהביאו לטענת צה״ל לפוגרום בחווארה.

בעקבות כך, הבוקר (חמישי) ניסו בלשכת ראש הממשלה לצמצם את הזעם ושיגרו הבהרה בה נמסר "בניגוד לטענות הנשמעות בתקשורת, ההשוואה היחידה שראש הממשלה נתניהו עשה בין חווארה לתל אביב - זה שאסור לקחת את החוק לידיים בשום מקום".

יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ הגיב: "נתניהו, במקום לטשטש ולשקר - תתנצל בפני המפגינים, חזור בך מההשוואה הפושעת שנותנת רוח גבית לטרור".

ביבי נתניהו חווארה תל אביב הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד