כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"הלל אהב אותך"

נתניהו בבית משפחת יניב: "היו רוצחים את כולנו"

נתניהו הגיע להר ברכה לנחם את משפחת יניב ששיכלו את הלל ויגל הי"ד שנרצחו בפיגוע בחווארה. "אם הם רק היו יכולים היו רוצחים את כולנו, עד האחרון", אמר. האב סיפר לנתניהו: "שהוצאת את הספר הלל דבר ראשון קנה את אותו, הוא אהב אותך". דגן: "באמונה ונחישות נרים את הראש ונבנה עוד יותר את השומרון"

נתניהו בבית משפחת יניב: "היו רוצחים את כולנו"
האחים יגל (מימין) והלל הי"ד//זירת הפיגוע צילום: באדיבות המשפחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע בשעות הצהריים (חמישי) לנחם את משפחת יניב ששכלה את שני בניה יגל ויניב הי"ד, בפיגוע הירי שהתרחש בתחילת השבוע בחווארה. 

ראש הממשלה שמע מההורים והמשפחה על שני בניהם הגדולים יגל והלל הי"ד שנרצחו בתחילת השבוע בכפר חווארה כשהיו בדרכם לישיבות ההסדר שלהם בקריית שמונה וגבעת אולגה.

נתניהו דיבר עם בני המשפחה האבלה והוריהם אסתר והרב שלום, ושמע על אהבת הארץ והאדם של הלל ויגל הי"ד, והאחות רחל סיפרה על נסיעתם האחרונה.

נתניהו בניחום האבלים. קרדיט: רועי חדי

ראש הממשלה אמר לאם השכולה, אסתר: "את מדברת מדם לבך, ארץ ישראל נקנית ביסורים, אין יסורים גדולים מזה".

נתניהו הוסיף: "הרצח המתועב הזה, אם הם רק היו יכולים הם היו רוצחים את כולנו, עד האחרון, הם רוצים לעקור אותנו מהמולדת שלנו, צריך להעמיק את השורשים שלנו, את ההתיישבות שלנו, ובסוף זה הקרב שבו ננצח. אנחנו ננצח. תראו מה היה כאן לפני 50 שנה ומה יש לנו כאן היום. מה שאתם עברתם בגוש קטיף, העקירה הזו לא תחזור, ההפך לא לעקור ולבנות", דברי נתניהו.

האב ביקש מרה"מ להמשיך בעשיה למען השומרון: "אנחנו צריכים את הניחום והתמיכה שלך בהר ברכה, בשומרון, אנחנו צריכים אותך בעשיה, אם יש משהו שינחם אותנו שהבנים שלנו לא נפלו סתם, זה לראות שבאמת ארץ ישראל הולכת ונבנית, שבעזרת השם אנחנו עוד נקום מהשבר, ונרקוד בשמחות של הילדים. שאתה הוצאת את הספר הלל דבר ראשון קנה את הספר, הוא אהב אותך. אני שמח שלפחות הם שומרים אחד על השני שם למעלה".

נתניהו מברך את צור, האח הקטן של הנרצחים הלל ויגל הי"ד. קרדיט: רועי חדי

האם אסתי אמרה לרה"מ נתניהו: "הם היו ילדים מאד מיוחדים, הקב"ה לקח אותם, הם מיוחדים גם בצבא גם בחסד גם בתורה, זה הכח של היישוב פה, זה כל כך מיוחד, זה בית גידולם פה. אני יודעת שאני לא יודעת מה מחכה לי".

האחות ביקשה מנתניהו לפעול בנושא הביטחון: "אני אגור פה ונמשיך לגור פה, לא משנה מה, זו הארץ שלי, זו המדינה שלי, סבא וסבתא שלי נלחמו פה, ונמשיך לנסוע פה, אנחנו רק מבקשים לנסוע פה בביטחון. זרקו עלי 3 פעמים אבנים בחודש. אי אפשר להמשיך ככה, למה יש כל הרבה משפחות נפגעי טרור, חייבים לעשות כאן משהו, יש כאן אוכלוסיה מדהימה, שנוסעת כאן יום יום, עוברים את חווארה, ונמשיך לעבור כי זה הכביש שלי, זו הארץ שלי, אבל חייבים הרתעה, אני צועקת מדם לבי, אי אפשר לתת למציאות הזו להימשך. אי אפשר להכיל, זה לא נתפס זה דם של אחים של כל עם ישראל".

בנימין נתניהו הר ברכה הלל מנחם יניב יגל יעקב יניב ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד