כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מתייחס לרפורמה המשפטית

הזמר הפתיע: רוצים לדעת ממה אני מפחד באמת?

הזמר והיוצר הישראלי שלמה ארצי התייחס במהלך הופעה אמש לקרע בעם שנוצר בעקבות מתנגדי הרפורמה המשפטית ואמר: "ואם אתם רוצים לדעת באמת ממה אני מפחד בלילה - מהקב"ה" | על הקרע והשסע: "שנאת חינם פילגה את עם ישראל לפני אלפיים שנה וכדאי שנזכור את זה"

הזמר הפתיע: רוצים לדעת ממה אני מפחד באמת?
שלמה ארצי צילום: משה שי/פלאש 90

שלמה ארצי, מגדולי הזמרים והיוצרים בישראל, הפתיע אמש (חמישי) בהופעה ב'היכל מנורה' בתל אביב בהתייחסות למאבק נגד הרפורמה המשפטית.

תחילה אמר לאלפי המעריצים: "זה כבר שבוע ימים שאני שומע מכל הכיוונים למה אני לא משמיע את קולי והאם אני מפחד להשמיע את קולי, קודם כל אני רוצה להגיד שאני מפחד וחרד ממה שקורה בארץ שמשנה את פניה. ואם אתם רוצים לדעת באמת ממה אני מפחד בלילה - מהקב"ה".

"ובאשר לקול שלי אם הוא נשמע או לא", אמר שלמה ארצי, "אני תמיד חשבתי שהדעות שלי והמחשבות שלי נמצאות עמוק בתוך השירים שלי וחשבתי שבגלל זה באתם היום כנראה, אבל אנחנו נמצאים בסיטואציה ואני באמת חרד מה יהיה איתנו ואני מפחד שזה ייקח לנו את הצביון שלנו".

עוד אמר ארצי: "על איזו דמוקרטיה בסיסית ואנושית נאבקים פה כל כך הרבה אנשים, צעירים, מבוגרים וקשישים כמוני. אני אגיד לכם משהו גם, אני כל הזמן מדבר עם עצמי ששנאת חינם פילגה את עם ישראל לפני אלפיים שנה וכדאי שנזכור את זה".

לסיום עקץ הזמר: "אני מקווה שאמרתי משהו, אני לא איזה נואם גדול".

שלמה ארצי הרפורמה המשפטית פילוג שנאת חינם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד