כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ירה בראשו של הקורבן

הפושע שהיה לבוש בלבוש חסידי נעצר והואשם ברצח

משטרת ניו ג'רזי עצרה בן 46 שרצח לאור יום כשהוא מחופש לחרדי ומתחזה למי שרכבו נתקע ומכסה המנוע פתוח לצורך תיקון התקלה. בראותו את הקורבן נכנס לרכבו, הוא זינק וחיסל את אותו ביריות. המעשה תועד במצלמת אבטחה

הפושע שהיה לבוש בלבוש חסידי נעצר והואשם ברצח
הרוצח מחופש לחרדי צילום: מצלמת אבטחה
משטרת ניו ג'רזי עצרה את רון רידר, בן 52, בקשר ליר בג'רמיין דיקסון בן ה-46 בקווינס ניו יורק בספטמבר 2021. רידר, שהיה לבוש בבגדים בסגנון חסידי בזמן הירי, נתפס בניו ג'רזי בסוף פברואר והוסגר לניו יורק אתמול, הוא הואשם ברצח ובעבירות החזקת נשק.

בתיעוד ממצלמת אבטחה בקווינס, נראה הרוצח לבוש כחרדי לכל דבר, כולל כובע, חליפה ארוכה, פאות מסולסלות ואפילו מסכה. מצלמת האבטחה תיעדה את הרצח המחריד שהתבצע על ידי החמוש שהתחפש לחרדי, לא באופן הכי מושלם. הוא נראה יורה בראשו של הקורבן עת שנכנס לרכבו, מוודא הריגה ואז ממהר להימלט.

לפני החיסול, ניתן לראות כי הרוצח מתחזה לנהג שרכבו נתקע וממתין לקורבן כשמכסה המנוע של רכבו פתוח. רגע אחרי שחיסל את האיש, הוא סוגר במהרה את מכסה המנוע ונמלט מהמקום ברכב מסוג ניסאן סדאן בצבע לבן.

הירי התרחש בקווינס, דיקסון נורה מטווח אפס ומת זמן קצר לאחר מכן. החמוש ניסה לגנוב את 10,000 הדולר במזומן שדיקסון החזיק עליו, אך הוא ברח לפני שהספיק לקחת את הכסף. על פי המשטרה היורה ואדם נוסף ארבו במשך מספר שעות לדיקסון, וכשהגיע לרכבו, הוא נורה למוות.

רידר נעצר ב-23 בפברואר כאשר צוות ימ"מ ושוטרים פשטו על דירתו, הוא גם עם אישומים נוספים של עבירות סמים, גניבת זהות ופשעים כספיים במסגרת תיק פלילי נפרד בניו ג'רזי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ניו ג'רזי משטרת ניו יורק רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד