י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נכדו של חבר הבד"ץ

טרגדיה: הבחור שלמה גרשוני ז"ל נפטר מהמחלה

הלך לעולמו הבחור החשוב שלמה גרשוני ז"ל ממודיעין עילית ותלמיד ישיבת 'עטרת שלמה' בראשון לציון שהלך לעולמו בגיל 18 לאחר שחלה במחלה הקשה והנוראה. הלוויתו עוד לפני כניסת השבת 

טרגדיה: הבחור שלמה גרשוני ז"ל נפטר מהמחלה
הבחור החשוב שלמה גרשוני ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: לאחר מחלה קשה נפטר הבחור החשוב שלמה גרשוני ז"ל מישיבת "עטרת שלמה" בראשון לציון ותושב שכונת ברכפלד במודיעין עילית. שלמה ז"ל הלך לעולמו לאחר שחלה במחלה הקשה והנוראה והוא בן 18 בלבד בפטירתו. 

לפני מספר שנים חלה ל"ע במחלה הנוראה וכבר החלים בחסדי השם, אך המחלה הקשה חזרה וקיננה בגופו. רבים התפללו לרפואת חיים שלמה בן בילא חיה, אך למגינת לב, היום ערב שבת קודש פרשת זכור הוא התמוטט בביתו והשיב את נשמתו הטהורה ליוצרה בביתו בברכפלד.

המנוח ז"ל נולד בי' ניסן תשס"ה לאביו הרב ברוך מרדכי גרשוני שיבלחט"א, ולאמו מרת בילא חיה שתחי' בתו של הגאון רבי צבי וובר, חבר בד"ץ 'שארית ישראל' ורב שכונת נווה יעקב בירושלים.

בבחרותו למד בישיבה לצעירים 'חמדת משה' בקרית ספר של הרב פפנהיים ובישיבה גדולה עלה לישיבת 'עטרת שלמה' בקרית הישיבה בראשון לציון, שם היה חביב על רבותיו ראשי הישיבה ועל חבריו, למרות ייסוריו הקשים הוא המשיך בשמחת חייו גם בטיפולים הקשים שעבר בארה"ב. 

חבריו הרבים משיעור ב' מתקשים לעכל את הבשורה הקשה והנוראה בפטירת חברם הקרוב. חבריו מספרים על בחור עובד ה', שכל מה שעניין אותו זה תורה והלכה, היה בקי גדול במנהגים ופיוטים. חבריו הרבים התמסרו אליו וקיימו אצל מניינים בימים נוראים בבית החולים שיבא בתל השומר. בבית החולים גם ניצל כל רגע ללימוד, ואף שאף לסיים את הש"ס אך למגינת לב לא הספיק. 

הלוויתו יצאה היום שישי ערב שבת קודש (פרשת תצוה - זכור) מביתו ברחוב שד' יחזקאל 5 מודיעין עלית דרך תחנת היציאה מהעיר, ובשעה 16:00 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

ישיבת עטרת שלמה טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד