ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"ממשלות נופלות כשמתאכזבים"

השר לוין: "הקפאת החקיקה, תסלול את הדרך לפירוק הממשלה"

השר יריב לוין הסביר בשיחות את התנגדותו לעצירת החקיקה וטען, "הקפאת החקיקה משמעותה מסמוס הרפורמה וקבורתה, ומפה נסללה הדרך לפירוק הממשלה". הוא הוסיף כי, "ממשלות נופלות כשהשותפים מתחילים להתאכזב"

השר לוין: "הקפאת החקיקה, תסלול את הדרך לפירוק הממשלה"
יריב לוין צילום: ערוץ כנסת

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין טען בשיחות עם גורמים פוליטיים כי הוא מתנגד לעצירת החקיקה של הרפורמה המשפטית. לוין הסביר, כי הקפאת החקיקה תביא בסופו של דבר לפירוק הממשלה. לטענתו, "הקפאת החקיקה משמעותה מסמוס הרפורמה וקבורתה, ומפה נסללה הדרך לפירוק הממשלה – לא במובן המיידי, אלא כתהליך". כך דווח בחדשות 12.

לוין מתכוון לכך: יהדות התורה דורשת את פסקת ההתגברות, ש"ס רוצה את "חוק דרעי 2" וגם בליכוד ובציונות הדתית לא יסכימו לביטול הרפורמה. "ממשלות נופלות כשהשותפים בהן מתחילים להתאכזב", הסביר לוין. לשיטתו, ההידברות צריכה להיעשות במקביל להמשך החקיקה.

בתוך כך, השר לוין הגיע השבוע לסביון, לביתו של איש העסקים שלמה דברת על מנת להיפגש עם קבוצת בכירי ענף ההייטק, שבעבר נפגשו גם עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. החברים בקבוצה הם מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני; מנכ"ל ומייסד פייבר, מיכה קאופמן; נשיא וויקס, ניר זוהר; המשקיע טל ברנוח; ותומר בר זאב, מייסד איירון סורס.

במהלך הפגישה עם לוין, הצדדים לא דנו בפרטי הרפורמה, אלא אנשי ההייטק הציגו בפני השר את הסיכונים הכלכליים וההשלכות שלה על המשק הישראלי.

יריב לוין הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד