ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
איש המשמר הלאומי

שש שנות מאסר למאבטח בית ספר יהודי שתכנן לרצוח תלמידים

איש המשמר הלאומי לשעבר שעבד כמאבטח בבית ספר יהודי במדינת אוהיו בארה"ב, קיבל שש שנות מאסר לאחר שפרסם כי הוא רוצה לירות בילדים במגרש המשחקים ובהוריהם, בזמן שהם אוספים אותם מבית הספר בתום יום הלימודים

שש שנות מאסר למאבטח בית ספר יהודי שתכנן לרצוח תלמידים
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

איש המשמר הלאומי של אוהיו ארה"ב נידון לשש שנות מאסר לאחר שהרשויות מצאו אצלו נשק רב, הוא הצהיר הצהרות אנטישמיות ואלימות באינטרנט בזמן שהועסק באבטחה בבתי כנסת ובבתי ספר יהודיים.

תומאס דוולין, בן 25 מקולומבוס, נידון בסוף השבוע בבית המשפט המחוזי בארה"ב בקולומבוס לחמש שנים ו-11 חודשי מאסר בגין סעיפי נשק פדרליים, כך עולה ממסמכי בית המשפט.

סוכני FBI גילו משקפי ראיית לילה, לוחות בליסטיים, קסדה בליסטית, ציוד עזרה ראשונה וכמות גדולה של תחמושת, כולל מספר מחסניות מלאות ברכבו של דוולין ב-31 במרץ 2022, ביום שבו נעצר. הסוכנים גילו יותר מ-25 כלי נשק בביתו וברכבו של דוולין בזמן ביצוע צווי חיפוש במרץ ואפריל 2022. הם גם גילו שני מדריכים למטען חבלה.

הוא עבד כמאבטח ב'אקדמיה לתורה', בית ספר יהודי פרטי בקולומבוס - אוהיו, ותכנן לרצוח הורים ותלמידים, את הדברים כתב באפליקציית הודעות עם חברים אחרים במשמר הלאומי.

כפי שדיווחנו, באחד הפוסטים הוא כתב, כי "מגרש המשחקים עומד להפוך למצב של הגנה עצמית, אני רוצה לירות בהורים שבאים לאסוף את ילדיהם". המשטרה עצרה את דוולין בשנה שעברה, ומאז הוא עצור בכלא של מחוז פרנקלין.

החשוד דוולין כתב מילים דומות על אפרו אמריקאים, נשים ופקידי אכיפת חוק, התובעים אמרו שלאחר פרסום הפוסט, המשמר הלאומי הורה לחברים לסגור את הצ'אט בו נכתבו הדברים.

אנטישמיות בארה"ב אוהיו בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד