ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
זה מה שצפוי

אחרי 'יום השיבושים': היכונו ל'יום ההתנגדות'

האם המראות מיום רביעי האחרון יחזרו על עצמם? מתנגדי הרפורמה המשפטית הודיעו על יום זעם נוסף שיתקיים ביום חמישי הקרוב במהלכו ישבשו את השגרה היומיומית של אזרחי ישראל

אחרי 'יום השיבושים': היכונו ל'יום ההתנגדות'
חסימת כביש 1 צילום: אחים לנשק

אחרי 'יום השיבושים הלאומי' ביום רביעי האחרון, מארגני המאבק ברפורמה המשפטית הודיעו בהפגנה המרכזית ברחוב קפלן אמש כי ביום חמישי הקרוב, 9.3, יערכו את "יום ההתנגדות לדיקטטורה".

במהלך היום יתקיימו מאות מחאות ברחבי הארץ נגד המשך החקיקה. בין הצעדים: צעדות, מחאות, הפגנות ושיבושים ברחבי הארץ כפי שהתקיימו ביום רביעי האחרון וצעדי מחאה חדשים.

ממארגני ההתנגדות נמסר: "ככל שהממשלה תדרוס אנחנו נתגבר ונשמור על הדמוקרטיה הישראלית. נבלום בגופנו ובנפשנו את הרס הדמוקרטיה הישראלית."

כזכור, ביום רביעי האחרון קיימו רבבות מפגינים חסימות כבישים מרכזיים במשך שעות ארוכות באמצע היום, התעמתו עם שוטרים שלראשונה ירו רימוני הלם והתיזו מים ממכת"זית, כמה מהם נפצעו כמו גם 11 שוטרים שנזקקו לטיפול רפואי לאחר שנפצעו בעימותים.

אותו יום סוער הסתיים סמוך לחצות ליל לאחר מצור שארך כשלוש וחצי על מספרה בכיכר המדינה בתל אביב שבו שהתה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו שאמרה למחרת בראיון כי אם המפגינים היו מצליחים להגיע אליה, הם היו הורגים אותה.

התנגדות הרפורמה המשפטית שיבושים מפגינים מחאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד