כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
מי יממן

היו"ר מצהיר: נתעקש על הרפורמה בתחבורה הציבורית

יו"ר ועדת הכלכלה ביטן קיים דיון מעקב על תקצוב הרפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית והצהיר "נתעקש על הרפורמה הזו כי היא טובה לציבור"

היו"ר מצהיר: נתעקש על הרפורמה בתחבורה הציבורית
אוטובוס של חברת דן. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ דוד ביטן, קיימה ישיבת מעקב נוספת אחר יישום הרפורמה בתעריפי התחבורה הציבורית. זאת לאחר שבדיון הקודם בשבוע שעבר דווח כי התקנית תוקצבה בכחצי מיליארד שקל.

בישיבה הקודמת ביקש היו"ר ביטן כי משרד האוצר יוסיף 40 מיליון שקל לתקצוב התכנית ומשרד התחבורה יוסיף 40 מיליון שקל, עוד ביקש כי הביטוח הלאומי יתקצב נסיעת נכים בכסאות גלגלים בחינם ברכבת כל עוד אין להם חלופה אחרת. בפתח הדיון אתמול (ראשון) אמר היו"ר ביטן כי הוא מבין שלא חלה התקדמות בעניין, והוסיף כי מחר יקיים פגישה בעניין ויכנס שוב את הוועדה בשבוע הבא.

"אנחנו נתעקש על הדבר הזה והרפורמה הזו תהייה כי היא טובה לציבור, למבוגרים לסטודנטים ולנכים, וכדאי שהמשרדים לבינו את זה", אמר. הוא הוסיף כי הוא לא מבין מדוע האוצר מתנגד להעביר כסף מתקציב הפיתוח לטובת הרפורמה וביקש לברר מה הבעיה של הביטוח הלאומי לממן, באופן זמני, נסיעת נכים בכסאות גלגלים ברכבת.

נציגת הביטוח הלאומי, דבורה לילן בן ישעיהו, אמרה כי בטוח לאומי לא מממן הנחות, והוסיפה כי אם הביטוח הלאומי יקבל הנחיה הוא יממן.

רפורמה בתחבורה הציבורית רפורמה בתחבורה ציבורית דוד ביטן ועדת הכלכלה תעריפי נסיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד