ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
סוף מר

אחרי 4 ימים: אותרו ארבעת האמריקאים שנחטפו במקסיקו

שניים מארבעת האמריקאים שנחטפו ביום שישי האחרון בעיר גבול עם מקסיקו בשבוע שעבר נמצאו מתים, כך אמרו גורמים מקסיקנים, השניים האחרים חולצו והוחזרו לארצות הברית; חשוד אחד נמצא במעצר. שני האמריקאים הוחזרו על גשר בינלאומי עם צוות מהקונסוליה האמריקאית

אחרי 4 ימים: אותרו ארבעת האמריקאים שנחטפו במקסיקו
אילוסטרציה צילום: pixabay

שניים מהאמריקאים שנחטפו במקסיקו נמצאו מתים, כך אומרים גורמים רשמיים, שניים נוספים נמצאו בחיים. "אישרנו שארבעת האמריקנים אותרו", אמר המושל אמריקו ויאריאל ממדינת טאמאוליפאס במהלך מסיבת העיתונאים היומית של הנשיא אנדרס מנואל לופס אוברדור.

"קיבלנו אישור ממשרד התובע כי מבין ארבעת האנשים, שניים נמצאו מתים, אחד פצוע ואחד במצב טוב", אמר ויאריאל. "אמבולנסים מיהרו לאזור כדי לחלץ אותם ולתת להם טיפול רפואי".

התקשורת המקסיקנית הראתה תמונות של מה שנראה כגבר ואישה המקבלים טיפול באמבולנס. מאוחר יותר אתמול, התובע הכללי של העיר, אירווינג באריוס מוג'יקה, אמר כי שני אמריקאים הוחזרו לארצות הברית על גשר בינלאומי עם צוות מהקונסוליה האמריקאית.

פקיד מקסיקני אמר כי האמריקנים נמצאו בכפר כ-15 קילומטרים מעיר הגבול מטמורוס, מקום החטיפה ביום שישי האחרון. הוא אמר שהם נמצאו במהלך חיפוש משותף של גורמים מקסיקנים, בארה"ב דווח כי ארצות הברית סיפקה מידע מודיעיני.

שרת הביטחון של מקסיקו, רוזה איסלה רודריגז, אמרה ביום שלישי שחשוד נעצר אך לא נתנה פרטים נוספים. הנשיא לופז אוברדור אמר כי הרשויות במקסיקו "עובדות ומשתפות פעולה עם עמיתיהם בארה"ב בצורה מכבדת", אך ממשלתו לא תאפשר למדינות זרות להתערב בנושאים לאומיים, אנחנו לא מתערבים כדי לנסות לראות מה כנופיות הפשע בארה"ב מפיצות בארה"ב", אמר.

 

 

ארה''ב מקסיקו חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד