ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
למרות אווירת הפורים

הזוג שזכה ב-25 מיליון ש"ח בפיס סירב להצטלם עם מסכת הלוטו

אחרי שבוע של ציפייה: הזוכה הגדול בלוטו הגיע באיחור אופנתי לבית מפעל הפיס על מנת לפדות את הפרס | למרות אווירת הפורים החגיגית במפעל הפיס, הזוכים החליטו לוותר על הצילום המסורתי עם מסכת הלוטו

הזוג שזכה ב-25 מיליון ש"ח בפיס סירב להצטלם עם מסכת הלוטו
מילוי טופס לוטו צילום: Abir Sultan/Flash90

ביום שלישי, ה־28/02/2023 התקיימה הגרלת הלוטו ובה קטף זוכה יחיד את הפרס הגדול בלוטו על סך 25 מיליון ₪. במפעל הפיס חיכו בציפייה דרוכה לזוכה שהחליט לקחת את הזמן ולא מיהר להגיע.

אחרי כשבוע מיום הזכיה, הגיע בבוקר יום ראשון (06/03/2023) הזוכה הגדול לבית מפעל הפיס יחד עם זוגתו, כשהתרגשות גדולה ניכרת על פניהם.

הזוג בשנות ה־60 לחייהם, פנסיונרים ממרכז הארץ, סיפרו לאנשי מפעל הפיס כי מאז שגילו את דבר הזכייה, הם היו צריכים לקחת לעצמם כמה ימים לבד וזאת על מנת להתחיל לעכל את הסכום הענק שבו זכו.

"החלטנו לשמור את דבר הזכייה לעצמנו בלבד ולא לשתף כרגע אף אחד", סיפר הזוכה והוסיף: "אני לא רוצה לומר מראש מה אעשה עם כספי הזכייה כי עדיין לא החלטתי. הדבר היחיד שאני יודע בשלב זה הוא שחג הפורים, שאנחנו כל כך אוהבים, יהיה השנה החג השמח ביותר שחגגנו אי פעם".

למרות אווירת הפורים החגיגית במפעל הפיס, הזוכים החליטו לוותר על הצילום המסורתי עם מסכת הלוטו. בפיס הניחו שביום כזה כבר הביאו איתם מסיכות מהבית.

 

 

 

זכייה בפיס זכייה בלוטו הגרלה דאבל לוטו זוכה בלוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד