כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
"מגויסים לאינתיפאדה"

חמאס מאיים: הנקמה על ג'נין בוא תבוא

בתגובה לחיסול ששת המחבלים ובהם המחבל מחווארה ביום הפורים, בחמאס מאיימים לנקום את מותם. בנוסף מזהירים בארגון הטרור כי נתניהו יפתח במבצע צבאי בעזה כדי להימלט מהלחץ שמופעל עליו בתוך ישראל

חמאס מאיים: הנקמה על ג'נין בוא תבוא
סיום הכשרה צבאית של חמאס בעזה צילום: Attia Muhammed/Flash90

דובר חמאס, חאזם קאסם מצהיר שההתנגדות בגדה המערבית נמשכת ומסלימה ושגדודי עז א-דין אלקסאם, הזרוע הצבאית של חמאס ושאר הפלגים הפלסטינים מגויסים לאינתיפאדה שכוללת את כל הערים הפלסטיניות ושהרג המחבלים בג'נין לא יפסיק את ההתנגדות.

בראיון לערוץ אל ג'זירה אמר קאסם: "נטילת האחריות של חמאס לפעולה בחווארה מראה שהכיבוש שוגה באשליות, שבזמן שהוא הורג פלסטינים הוא יצליח לעצור את האינתיפאדה" והדגיש כי תגובה פלסטינית לפעולת כוחות צה"ל בג'נין בפורים בוא תבוא.

בתוך כך, בחמאס מציינים כי הם עוקבים אחרי המצב הפנימי בישראל. מקורות בארגון הטרור מזהירים בריאיון לעיתון 'אל-אח'באר' הלבנוני מתרחיש בו ירצה ראש הממשלה בנימין נתניהו להמלט מהלחץ שמופעל עליו בתוך ישראל ויפתח במלחמה נגד הארגון בעזה ומזהירים שהמחיר יהיה גבוה ממה שמדמיין נתניהו.

מקורות בחמאס מתחו ביקורת על המתווכים שדורשים מהארגון לשמור על שקט בגבול עזה בעוד שישראל מבצעת פשעים נגד העם הפלסטיני ופועלת לכפות מציאות חדשה בשטח, בגדה, בירושלים ובמסגד אלאקסא. מקורות בחמאס מדגישים ש"ההתנגדות" מוכנה להכנס למערכה עם ישראל בקרוב וציינו שהזרוע הצבאית של הארגון, "גדודי אלקסאם" ושאר הפלגים הפלסטינים ברצועה ישתמתשו בכלים עוצמתיים יותר מאלה שהשתמשו בהם ב"שומר החומות".

כזכור במהלך יום הפורים נכנסו כוחות צה"ל לג'נין כדי לעצור את המחבל שרצח את האחים יגל יעקב והלל מנחם יניב הי"ד בכפר חווארה, אולם במקום התרחשו חילופי אש במסגרתם חוסל המחבל ועמו חמישה נוספים ששהו במבנה וניהלו את קרב היריות.

מחבלים חוסלו חיסול מחבלים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד