ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
נתרפאה המשפחה

הרב אברהם נח פאלי ורעייתו חבקו בן; האב בירך הטוב והמיטיב

בשעה טובה ומוצלחת עם תום שלושים ימי האבל חבקו במשפחת פאלי ברמות הרב אברהם נח ורעייתו דבורי פאלי בן זכר לאחר ששיכלו את שני בניהם אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד בפיגוע הדריסה המתועב שהתרחש בערב שבת פרשת קבלת התורה | האב הועבר השבוע לשיקום 

הרב אברהם נח פאלי ורעייתו חבקו בן; האב בירך הטוב והמיטיב
הרב פאלי עם שני ילדיו צילום: באדיבות המצלם

התרגשות גדולה הבוקר עם היוודע הבשורה המרנינה כי ההורים השכולים הרב אברהם נח בן יהודית פאלי ורעייתו דבורה פאלי שתחי' חבקו הבוקר בן בשעה טובה ומוצלחת, חודש אחרי הירצחם של ילדיהם אשר מנחם ויעקב ישראל פאלי הי"ד. 

הרב אברהם נח פאלי שרק השבוע שוחרר לשיקום בירך בהתרגשות גדולה מאוד ברכת "הטוב והמטיב". 

מדובר בשמחה גדולה בתוך העצב הנורא שפקד את העולם היהודי כולו לאחר הירצחם של האחים הקדושים שלא טעמו טעם חטא, פיגוע שאירוע בערב שבת יתרו שתפס את העולם היהודי בדברי אמונה וחיזוק שהשמיעו בני המשפחה. 

השמחה היא כאמור גדולה כפי שכתוב אם נולד בן זכר זה סימן טוב למשפחה, וכמו שאמרו חז"ל בירושלמי מועד קטן שבמשך כל שנת האבל מידת הדין מתוחה כנגד אותה משפחה. ואם נולד בן זכר באותה משפחה, נתרפאה כל המשפחה. 

כזכור, השבוע עלו לקברים בהר המנוחות ואבי המשפחה הרב אברהם נח פאלי שיצא לראשונה מבית החולים נשא דברים מרגשים ופרץ בבכי: "מתוקים, לא הספקתי להיפרד מכם. אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם רוצה להגיד לכם תודה כל פעם שהייתי לומד איתכם הייתי יוצא אחרי זה מחוזק, איזו שמחה הייתה לכם בלימוד איזו מתיקות איזו שמחת חיים שמחה ותורה אמיתית, עם לב טוב וקדוש תתחננו על אמא שלכם הצדקנית, שכל כך רצתה לשמור עליכם".

"הקדוש ברוך הוא נותן לה את הכוח לנהל את הבית בשמחה בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל עם ישראל לתפילות הגדולות שלהם כל התפילות שהזרימו לי כוח ובריאות וראינו ניסים גלויים הקדוש ברוך הוא יעזור שנוכל להמשיך הלאה לגדל את הבית כמו שצריך בשמחה".
דבורה פאלי יעקב ישראל פאלי אשר מנחם פאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד