כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
האויבים מנצלים את הקרע

הרמטכ"ל מתייחס: "תהיה לנו פה בעיה"

הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי התייחס למשבר סביב הרפורמה המשפטית ומכתבי המילואים, על רקע האירוע חדירת המחבל בצפון ואמר: "האויבים שלנו מסתכלים ואומרים 'אולי בעת כזו אפשר רגע לראות, יש כאן הזדמנות של חולשה'"

הרמטכ"ל מתייחס: "תהיה לנו פה בעיה"
הרמטכ"ל הרצי הלוי צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, נאם אתמול (רביעי) בתרגיל עוצבת המילואים 'חצי האש' והתייחס למשבר הרפורמה המשפטית ומכתבי אנשי המילואים. הוא הזהיר כי האויבים של המדינה מסתכלים מן הצד ומזהים הזדמנות לתקוף.

"אנחנו מסתכלים על אתגר רב זירתי", אמר הרמטכ"ל, "הוא היה פחות בשנים האחרונות. אנחנו רוצים להיות מוכנים אליו, וזה אומר שאנחנו צריכים צבא סדיר וצבא מילואים מאוד מוכנים. זה מאוד נחוץ ומאוד רלוונטי. האויבים שלנו מסתכלים ואומרים 'אולי בעת כזו אפשר רגע לראות, יש כאן הזדמנות של חולשה'".

עוד הבהיר הרמטכ"ל: "המדינה מסתכלת עלינו ואומרת – 'בסדר, מחלוקות במדינת ישראל היו ויהיו. בוא נראה מה קורה בצה"ל'. והכי חשוב, הדור הצעיר במדינה מסתכל עלינו. אלה שיעשו כאן ביטחון גם בעוד 40 שנה. וגם בעוד 40 שנה, אם לא נהיה חזקים ואם לא נהיה מרתיעים - תהיה לנו פה בעיה. לכולם, גם לאויבים שלנו וגם למדינה ולדור הצעיר - מסר אחד מאוד פשוט. אנחנו כאן בשורות, ותיכף עוד רגע בשוחות, ביחד, עובדים ביחד, משימה אחת, עושים ביחד".

הרצי הלוי הרמטכ"ל אויבים פיגועים הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד