ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"אין גבול לצער"

המקורבת לראש הממשלה נתניהו הלכה לעולמה

חני בליווס, מי ששימשה עד לא מזמן כיועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו הלכה לעולמה. נתניהו: "מבכים בצער עמוק על פטירתה של חברתי הטובה, מזכירתי ועוזרתי האישית זה כמעט 30 שנה"

המקורבת לראש הממשלה נתניהו הלכה לעולמה
נתניהו בלשכת ראש הממשלה צילום: באדיבות המצלם

חני בליווס, מי ששימשה עד לא מזמן כיועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו, הלכה הבוקר (חמישי) לעולמה אחרי שנאבקה בשנים האחרונות במחלה הסרטן. ראש הממשלה ובכירי הליכוד ספדו לה.

בליוויס החלה את תפקידה בגיל צעיר במשרדי הליכוד במצודה, וליוותה את בנימין נתניהו כשלושה עשורים, ניהלו את הפוליטיקה הפנים ליכודית
והייתה לאישה החזקה במפלגת הליכוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד מברלין ליועצת ״במשך שנים חני התמודדה בגבורה עם מחלת הסרטן. לצערי, למרות כל המאמצים, חני הלכה היום לעולמה. הספקתי לבקר אותה לפני ימים אחדים וגם לדבר איתה שלשום, בפעם האחרונה״

"אין גבול לצער וליגון שמשפחתי ורבים אחרים חשים בשעה זו", הוסיף ראש הממשלה שסיפר כי "חני הייתה חלק בלתי נפרד מנוף חיינו. היא תמיד הייתה שם, לצידי. מחויבותה הבלתי מעורערת לליכוד ולמדינת ישראל היו עדות לאופייה ולאהבתה לארצנו".

"המסירות שלה לתפקידה ולי אישית הייתה חסרת תקדים, ואני לא יכול להודות לה מספיק על כל מה שעשתה עבורי ועבור מדינת ישראל", הוסיף נתניהו. "תנועת הליכוד איבדה היום חברה נפלאה שתחסר לכולנו", ספד.

חני בליוויס בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד