י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"צאו להפגין"

טראמפ טוען: "אני אעצר ביום שלישי"

נשיא ארה"ב לשעבר שרץ בימים אלו לקדנציה נוספת, דונלד טראמפ, כתב ברשת החברתית שהקים, כי לפי מסמכים שהגיעו לידיו, ביום שלישי הקרוב הוא ייעצר בשל חשד לעבירה פלילית. "יש סימנים שיעצרו אותי. תמחו, תחזירו לנו את המדינה", כתב

טראמפ טוען: "אני אעצר ביום שלישי"
דונלד טראמפ בעצרת בחירות צילום: מתוך האינסטגרם שלו

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, העלה פוסט ברשת החברתית Truth Social שבבעלותו, ובו כתב כי לפי מידע שהגיע לידיו הוא צפוי להיעצר ביום שלישי הקרוב בחשד לעבירה פלילית.

הנשיא לשעבר טען בפוסט שהעלה כי "הדלפות בלתי חוקיות" ממשרד התובע המחוזי במנהטן מצביעות על כך ש"המועמד הרפובליקני המוביל והנשיא לשעבר ייעצר ביום שלישי הקרוב". דובר פרקליטות המחוז סירב להגיב.

עוד כתב טראמפ: "האומה שלנו הפכה למדינת עולם שלישי והיא גוססת. החלום האמריקני מת! האנרכיסטים של השמאל הרדיקלי גנבו את הבחירות שלנו לנשיאות, ויחד איתם את הלב של ארצנו. פטריוטים אמריקנים נעצרים ומוחזקים בשבי כמו חיות, בעוד שפושעים ובריונים שמאלנים מורשים להסתובב ברחובות להרוג ולשרוף ללא גמול".

בימים אלו מתמודד טראמפ לכהונה שנייה כנשיא, אחרי שהפסיד לפני כשלוש שנים לג'ו ביידן. המועמד העיקרי הרץ מולו הוא רון דה-סנטיס, שהולך וצובר אהדה בשורות המפלגה הרפובליקנית, ומדאיג מאוד את טראמפ ואנשיו.

דונלד טראמפ ארה''ב בחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד