כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
טראמפ בדרך למעצר?

מאסק: "טראמפ יזכה בבחירות חוזרות ב"ניצחון מוחץ" אם ייעצר

מנכ"ל טוויטר אילון מאסק אמר כי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ייבחר מחדש אם יוגש נגדו כתב אישום או אולי ייעצר וייאזק". השירות החשאי יקבע לגבי ההחלטה אם לאזוק את טראמפ

מאסק: "טראמפ יזכה בבחירות חוזרות ב"ניצחון מוחץ" אם ייעצר
הנשיא דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

מנכ"ל טוויטר אילון מאסק כתב כי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ייבחר מחדש ב"ניצחון מוחץ" אם יוגש נגדו כתב אישום או "אולי ייעצר ואולי ייאזק" השבוע. "אם זה יקרה, טראמפ ייבחר מחדש בניצחון מוחץ", צייץ מאסק.

מאסק הגיב לכתבה ברשת פוקס ניוז לגבי הדיווח כי משרד התובע המחוזי במנהטן ביקש פגישה עם רשויות אכיפת החוק לקראת הגשת כתב אישום אפשרי נגד טראמפ.

לדברי מקור בבית המשפט, הפגישה נועדה "לדון בלוגיסטיקה למשך זמן מה, מה שאומר שהם צופים הגשת כתב אישום", אמר הגורם הבקיא בתכנון. השירות החשאי צפוי להחליט לגבי האם לאזוק את טראמפ.

יו"ר בית הנבחרים, קווין מקארתי, הגיב גם הוא ביום שבת על הדיווח כי טראמפ ייעצר, הוא אמר כי הוא מנחה את ועדי בית הנבחרים לחקור אם משתמשים בכספים פדרליים ל"תביעות ממניעים פוליטיים" על רקע הדיווחים לפיהם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ עשוי להיות מואשם.

"הנה שוב - ניצול לרעה של כוח רדיקלי שנותן לפושעים אלימים ללכת לחופשי כשהוא רודף נקמה פוליטית נגד הנשיא טראמפ", צייץ מקארתי בטוויטר.

יו"ר בית הנבחרים לשעבר ננסי פלוסי, הגיבה על הצהרתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ כי הוא יעצר בשבוע הבא, היא האשימה אותו בהסתה לאלימות. "ההודעה של הנשיא לשעבר הבוקר היא פזיזה: הוא עושה זאת כדי לשמור על עצמו בחדשות ולעורר אי שקט בקרב תומכיו", צייצה פלוסי, יו"ר בית הנבחרים לשעבר. "הוא לא יכול להסתתר מהפרות החוק שלו, חוסר הכבוד לבחירות שלנו ומההסתה לאלימות. בצדק, מערכת המשפט שלנו תחליט איך להטיל עליו דין וחשבון".

כזכור נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, העלה פוסט ברשת החברתית Truth Social שבבעלותו, ובו כתב כי לפי מידע שהגיע לידיו הוא צפוי להיעצר ביום שלישי הקרוב בחשד לעבירה פלילית.

הנשיא לשעבר טען בפוסט שהעלה כי "הדלפות בלתי חוקיות" ממשרד התובע המחוזי במנהטן מצביעות על כך ש"המועמד הרפובליקני המוביל והנשיא לשעבר ייעצר ביום שלישי הקרוב". דובר פרקליטות המחוז סירב להגיב.

דונלד טראמפ טוויטר אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד