י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתריס ומתסיס

הרמטכ"ל לשעבר לחרדים: "F-16 זה רק באנגלית"

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ שהפך לאחד הקולות הבולטים מבכירי צה"ל נגד הרפורמה המשפטית, נאם אמש בהפגנה בחיפה ובחר להתסיס נגד החרדים כשהוא קורא ללמוד ליבה כי F-16 זה רק באנגלית

הרמטכ"ל לשעבר לחרדים: "F-16 זה רק באנגלית"
חיילים חרדים. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

אלפי בני אדם הפגינו אמש (מוצאי שבת) בצומת חורב בחיפה נגד הרפורמה המשפטית כשהם אוחזים דגל ישראל, שלטים ומרעישים עם מאות זמבורות שחילקו להם המארגנים.

באותה הפגנה מיני רבות שהתארגנו ברחבי הארץ, נאם הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, שבחר לקרוא לחרדים באומרו: "כדאי שתתחילו ללמוד לימודי ליבה - כי מטוסי F-16 זה רק באנגלית".

דן חלוץ. (צילום מסך)

הוא קרא למפגינים להביא עמם עוד אנשים למחאות כדי להרחיב אותן עוד יותר: "זו מלחמת השחרור של מדינת ישראל. וכמו שאנחנו ניצחנו במלחמת השחרור הראשונה אתם תנצחו במלחמת השחרור השנייה".

יצוין כי כרמטכ"ל פיקד דן חלוץ על צה"ל במהלך תוכנית ההתנתקות ומלחמת לבנון השנייה, לאחריה התפטר ב-17 בינואר 2007, טרם פרסום דו"ח הביניים ללקחי המלחמה של ועדת וינוגרד שהתפרסם ב־30 באפריל 2007, ובו נקבע כי חלוץ, בנוסף לראש הממשלה אהוד אולמרט ושר הביטחון עמיר פרץ, כשלו בתפקידיהם בניהול המערכה. מאז הוצמד לו בימין התואר "הרמטכ"ל הכושל". למרות כשלונו הוא לא מתבייש להראות את פרצופו בפומבי כמו גם ראש הממשלה דאז העבריין המורשע אהוד אולמרט ולבקר את נתניהו וממשלתו.

דן חלוץ f16 מטוס קרב גיוס חרדים לצה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד