י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חשש מהקרע בעם

הלחץ לפשרה: ח"כים מהליכוד נועדו עם אנשי עסקים בכירים

ארבעה חברי כנסת מהליכוד נפגשו בסוף השבוע עם אנשי עסקים בכירים ומנהלי בנקים. אנשי העסקים הביעו את חששם בפני ארבעת חברי הכנסת מהקרע ההולך ונפער בעם ו"מהפגיעה הכלכלית העצומה"

הלחץ לפשרה: ח"כים מהליכוד נועדו עם אנשי עסקים בכירים
ביטן ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברי הכנסת מהליכוד, דוד ביטן, חנוך מילביצקי, אלי דלל ושלום דנינו מהליכוד נועדו בסוף השבוע עם אנשי עסקים בכירים ומנהלי בנקים. כך דווח בחדשות 12.

אנשי העסקים הם חלק מ"פורום העסקים" שמרכז הראל ויזל, ששוחח בימים האחרונים גם עם יו"ר ש"ס אריה דרעי. הפגישה התקיימה כשברקע דיווחים על ריכוך חד צדדי שהקואליציה מתכננת ברפורמה המשפטית.

אנשי העסקים הביעו את חששם בפני ארבעת חברי הכנסת מהקרע ההולך ונפער בעם ו"מהפגיעה הכלכלית העצומה" שכבר החלה לדבריהם. לדברי נציגי הפורום, חברי הכנסת היו קשובים לאמירות.

יצוין כי בשבועות האחרונים פגשו נציגי הפורום מספר רב של מקבלי החלטות ובהם נשיא המדינה, שר האוצר, שר הכלכלה, שר החינוך, ראשי האופוזיציה יאיר לפיד, בני גנץ ועוד.

בתוך כך, ח"כ דוד ביטן קרא היום לראש הממשלה בנימין נתניהו בריאיון לרדיו 103 לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית. לדבריו, "הגיע הזמן שנתניהו יתערב ויורה לעצור את החקיקה, זה תפקידו כראש הממשלה".

הרפורמה המשפטית חנוך מילביצקי דוד ביטן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד