כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
על מה שוחחו?

המפגש החריג בין סמוטריץ' לאהוד ברק

בתיעוד שעלה ברשתות החברתיות נראים שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק משוחחים בנמל התעופה בן גוריון. ברק ידוע כאחד המתנגדים החריפים לרפורמה ולממשלת נתניהו, מה שהפך את המפגש החריג למעניין במיוחד. השר סמוטריץ' הגיב לתיעוד: "הבטחנו אחד לשני שלא תהיה מלחמת אחים חלילה. על כל היתר נמשיך להתווכח"

המפגש החריג בין סמוטריץ' לאהוד ברק
השר סמוטריץ עם אהוד ברק צילום: רשתות חברתיות

מפגש חריג הלילה בשדה התעופה בן-גוריון: בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראים שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שזה עתה סיים את ביקורו בארה"ב במהלכו השתתף בכנסת ה"בונדס", וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק משוחחים יחדיו. בפגישה המאלותרת השתתפו אף אשתו של ברק ויועצו של סמוטריץ'.

השר סמוטריץ' הגיב לתיעוד: "הבטחנו אחד לשני שלא תהיה מלחמת אחים חלילה. על כל היתר נמשיך להתווכח". ניתן לנחש כי אכן תוכן השיחה נסב סביב הרפורמה המשפטית שמעבירה ממשלתו של סמוטריץ' בימים אלו, והניסיונות למנוע קרע בעם.

אהוד ברק ידוע כאחד המתנגדים החריפים לרפורמה. אתמול צייץ בעמוד הטוויטר שלו: "שאפו לנשות ואנשי המחאה. כ-400 אלף לוחמים/ות נחושים, עם ים של דגלים בכל רחבי ישראל. ביבי מפחד רק מהמחאה ועובר לשלב הנוכלויות. ממחר נשמע על 'עצירת החקיקה' ועל 'רק שלושה שופטים - וזהו'. נוכל. לא ניפול בפח. הכל מסכי עשן. המחאה תימשך כמעיין המתגבר עד שננצח".

אהוד ברק בצלאל סמוטריץ הרפורמה המשפטית שדה התעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד