כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
התפללו לרפואת הפצועים

טרגדיה בקהילה החרדית: הנהג סבל מאירוע רפואי והתהפך עם המיניבוס

שימי סגל, נהג המיניבוס שנהרג בתאונת דרכים קשה הלילה במהלך נסיעה מאנטוורפן לכיוון לונדון, סבל מאירוע רפואי, איבד שליטה על רכב המיניבוס בו נהג, התנגש ברכב ואז נכנס בעמוד והתהפך. הוא נהרג במקום. שני נוסעים נפצעו באורח קשה

טרגדיה בקהילה החרדית: הנהג סבל מאירוע רפואי והתהפך עם המיניבוס
שימי סגל ז"ל צילום: באדיבות המצלם

שימי סגל, בן 60, ממתפללי בית המדרש ליעזש בסטמפורד היל, אחיה של גברת גרינפלד, מהקייטרינג המפורסם בסטמפורד היל, הלך לעולמו במוצאי שבת בעקבות תאונת דרכים בה היה מעורב. התאונה התרחשה כאשר שימי, שסבל מאירוע רפואי בזמן נהיגה באמצע הלילה מאנטוורפן לכיוון לונדון, התהפך עם רכב המיניבוס בו נהג ונהרג במקום. שניים מהנוסעים נפצעו קשה, בהם ילד. שאר הפצועים נפצעו באורח קל.

המנוח ז"ל הגיע לשבת עם קבוצת חסידים לשבות שבת אצל האדמו"ר מפשעווארסק, ובמוצאי שבת הוא יצא לכיוון לונדון, אז התרחשה תאונת הדרכים הקטלנית.

מכריו מספרים כי היה אדם מאוד נחמד שתמיד האיר פנים לכולם. לפרנסתו עבד בחנות ירקות וגם ביצע נסיעות ארוכות. גופתו של שימי ז"ל עדיין לא שוחררה, ועסקני אנטוורפן פועלים בנושא מול הרשויות הרלוונטיות כדי לשמור על כבוד המת.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת שני הפצועים: צבי בן רחל ליבא, ואברהם אליעזר בן חיה יוטל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

כזכור כפי שדיווחנו, על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', המיניבוס פגע במכונית חולפת, המשיך בנסיעתו, בהמשך התהפך ושימי נהרג. אנשי ארגון 'הצלה' של אנטוורפן הגיעו למקום במהירות לסייע לפצועים. רוב הנוסעים נפצעו באורח קל אך פונו לקבלת טיפול בבית החולים. כאמור ילד אחד נפצע קשה.

מתנדבי ארגון 'חברים' של אנטוורפן פעלו במשך הלילה מול הרשויות כדי לסייע לנפגעים הרבים; המתנדבים סייעו עם תפילין, מקומות לינה, מזון, סיוע לוגיסטי לנוסעים שלא תכננו להישאר באנטוורפן אחרי שבת.

אנטוורפן סטמפורד היל תאונת דרכים לונדון פשעווארסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד