כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
החרפה באיומים

צפון קוריאה: כמעט 800,000 נרשמו להילחם נגד ארה"ב

כמעט 800,000 נרשמו להילחם נגד ארה"ב, כך אומרת צפון קוריאה. הטענה הגיעה לאחר שהמדינה המבודדת שיגרה טיל בליסטי בין-יבשתי נוסף לטילים הרבים ששיגרה לאחרונה, וזאת בתגובה לתרגילים מתמשכים של צבא ארה"ב ודרום קוריאה

צפון קוריאה: כמעט 800,000 נרשמו להילחם נגד ארה"ב
חיילים בצבא צפון קוריאה צילום: unsplash

צפון קוריאה טוענת שכ-800,000 מאזרחיה התנדבו להצטרף או להתגייס מחדש לצבא האומה כדי להילחם נגד ארצות הברית, כך דיווח העיתון הממלכתי של צפון קוריאה בסוף השבוע.

כ-800,000 סטודנטים ועובדים מרחבי המדינה הביעו רצון להתגייס לראשונה או להתגייס מחדש לצבא כדי להתמודד עם ארצות הברית, כך דיווח העיתון "רודונג סינמון".

"ההתלהבות הגואה של צעירים להצטרף לצבא היא הפגנה של הרצון הבלתי מעורער של הדור הצעיר למחוק ללא רחם את מחוללי המלחמה שעושים מאמצים אחרונים לחסל את ארצנו הסוציאליסטית היקרה, ולהשיג את המטרה הגדולה של איחוד לאומי ללא רחמים. כישלון וביטוי ברור של הפטריוטיות הנלהבת שלהם", נכתב בעיתון.

הטענה של צפון קוריאה הגיעה לאחר שהיא שיגרה ביום חמישי האחרון את הטיל הבליסטי הבין-יבשתי שלה בהמשך לטילים רבים שהיא שיגרה לאחרונה, בתגובה לתרגילים צבאיים מתמשכים של ארה"ב ודרום קוריאה.

פיונגיאנג ירתה את הטיל לים בין חצי האי הקוריאני ליפן ביום חמישי האחרון, שעות לפני שנשיא דרום קוריאה טס לטוקיו לפסגה שדנה בדרכים להתמודד עם הצפון החמוש בנשק גרעיני.

צפון קוריאה ארה''ב דרום קוריאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד