כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תעודה יוקרתית במיוחד

אלו החרדים שירוויחו עוד 3 חודשים משכורת מכובדת

מעוניינים ללמוד מקצוע חדש בשוק שתמיד יהיה רלוונטי? שלושה חודשים ויש לכם תעודה יוקרתית במיוחד • מכללת IPC יצרה קורס ללימודי הנהלת חשבונות וחשבות שכר!

אלו החרדים שירוויחו עוד 3 חודשים משכורת מכובדת
חשבות שכר צילום: FREEPIK

לאור הביקוש מכללת  IPC בראשם סגל המרצים המובחרים ביותר של המכללה, פעלו רבות על מנת להוציא לפועל קורסים מקוונים אשר מותאמים למגזר החרדי בצורה יוצאת דופן.

אודות מכללת IPC:

בזמן שיוקר המחיה דופק בדלת ולמעשה כבר הצליח לפרוץ אותה מזמן, הדבר הנכון לעשות הוא לחשב מסלול מחדש, להשקיע בכישורים הטבעיים שלנו ולחשוב על מקורות פרנסה מתגמלים. אך לעיתים, הדבר אינו מתאפשר בעיקר בגללל עומסי היום יום. בדיוק לשם כך מכללת IPC  וצוות המכללה משקיע את מרב המאמצים על מנת למצוא את תחומי העבודה המתגמלים ביותר בשוק, תוך שימת לב על מינימום הזמן הדרוש לשם כך.

מכללת IPC השקיעה בבדיקה מעמיקה, סגנון ונכונות לחשוב על הפרטים הקטנים ביותר. צוות IPC שם את כל תשומת הלב על מנת להתאים את המסלול באופן המדויק ולשמור על הפרדה בין נשים לגברים לכל אורך הלמידה.

כולנו כבר מודעים לשינוי המהותי שהביאה איתה התפתחות הכלכלה והמסחר ומה שנותר לנו הוא פשוט לנצל אותה לטובתנו. מכללת IPC מדגישה את החשיבות הקיימת בלמידת מקצועות העתיד ולכן פיתחה לציבור הרחב ובפרט לציבור החרדי אופציות למידה מקוונות אשר פותחות בפני בוגרי הקורסים אפשרויות עבודה רבות ומגוונות ומקנות להם את היכולת לבנות בסיס איתן שיוביל לעתיד כלכלי משגשג.

לפרטים נוספים אודות המסלול המיוחד לחצו כאן>>>

אז מה כולל הקורס הדיגיטלי ללימודי הנהלת חשבונות וחשבות שכר? הקורס הדיגיטלי של IPC מחולק לשתי הסמכות. ההסמכה הראשונה מכשירה למסלול מנהלי חשבונות בכירים והשנייה מכשירה למסלול חשבי שכר.

במסגרת הקורס כל תלמיד מקבל שיעורים מוקלטים מקיפים ומעמיקים ובנוסף, קבצי תרגול ובחינות במערך דיגיטלי כאשר לאורך כל הקורס ניתן ליווי צמוד לאורך כל שלב.

מכללת IPC שוברת את כל המוסכמות ומלמדת איך ניתן לשלב בין תורה, משפחה ועבודה בלי כל צורך להתפשר!

מכללת IPC רואה חשיבות עליונה במקצועות אשר מניבים תמורה מתגמלת במינימום זמן האפשרי, תוך שילוב מקסימלי בין עבודה לבין בית ומשפחה.

במסגרת הקורס תלמדו איך ניתן להוציא את המרב מהטיפים החשובים, הידע הפרקטי ואף מהניסיון המעשי אשר את כולם תקבלו מסגל המרצים של מכללת IPC ומהצוות המסור שילווה אתכם החל מרגע הייעוץ וההרשמה, עד לסיום הלימודים ולתמיד.

ההכשרה במכללת IPC הינה הכשרה מהירה במיוחד, מאפשרת כניסה מיידית לשוק העבודה ואף עוזרת בעניין ההשמה בפועל לתוך התחום הכי מבוקש בשוק העבודה בכלל ובעולם הפיננסים בפרט.

תפסיקו לחכות למחר - עשו את הצעד עוד היום!

כמו שכבר בטח הבנתם, מכללת IPC מזהה את הפוטנציאל הטמון בכל אחד מתחומי העתיד, ובפרט בעולם הכספים המתגמל. צוות המכללה מאמינים בלב שלם בכל אחד ואחת מכם והם כאן בשביל להוביל אתכם יד ביד עד להצלחה.

מכללת IPC משלבת בין לימודים דיגיטליים לבין לימודים פרונטליים מעשיים.

אז אם גם אתם רוצים ללמוד איך ניתן להגיע למשכורת של בין 9000 – 15,000 ₪  בצעד קטן אך משמעותי במיוחד, השאירו פרטים ונציג המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מנהל חשבונות שכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד