כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אופוזיציה לנתניהו

תסריט הבלהות של ביטן: "הליכוד גמר הקריירה"

ח"כ דוד ביטן ממשיך בקו שמתנגד להמשך חקיקת הרפורמה המשפטית במתכונתה הנוכחית והזהיר: "אם נבואות הזעם הכלכליות יוכחו כנכונים הליכוד גמר את הקריירה". לטענתו, "יש לפחות חמישה חברים בליכוד בעד עצירת החקיקה"

תסריט הבלהות של ביטן: "הליכוד גמר הקריירה"
נתניהו וביטן בכנסת צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

חבר הכנסת דוד ביטן שמוביל קו ברור נגד התנהלות הממשלה בנוגע להמשך חקיקת הרפורמה המשפטית, מזהיר הערב (ראשון) בריאיון לחדשות 12 מתרחיש בלהות שעשוי להתרגש על מפלגת הליכוד במידה והתחזיות הכלכליות בנוגע לחקיקת הרפורמה יתממשו.

ביטן אמר לקראת ישיבת ראשי הקואליציה: "ברור שעל ריכוך כבר כולם מסכימים, לדחות חלק מהרפורמה כולם מסכימים, אז בוא נראה מה הם יחליטו". ביטן הוסיף: "לדעתי אפשר לדחות את החקיקה מהסיבה הפשוטה. חיכינו לשינוי מספיק זמן - לא יקרה כלום אם נחכה עוד חודשיים".

ביטן המשיך ואמר: "נכון להיום יריב לוין יושב עם הקואליציה, איתנו הוא לא יושב. ישבתי איתו לפני למעלה משבועיים הוא אמר תן לי להעביר את הקריאות הראשונות, ואז נשב על הריכוכים. נכון להיום הוא עוד לא ישב איתנו". 

ביטן הזהיר: "מה שפעילי הליכוד לא מבינים, שר המשפטים לא מבין ולצערי הרב גם ראש הממשלה לא מבין, זה שאם נבואות הזעם הכלכליות יוכחו כנכונים הליכוד גמר את הקריירה".

ביטן טען במהלך הריאיון כי, "יש לפחות חמישה חברים בליכוד בעד עצירת החקיקה".

דוד ביטן הרפורמה המשפטית בנימין נתניהו יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד