כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תרחיש האימה

התכנון של ראשי הטרור בחודש הרמדאן

סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי, שמשמש גם כמנהיג ארגון הטרור בגדה המערבית, מתכנן להבעיר את השטח ביהודה ושומרון ובמזרח ירושלים ברמדאן. לפי אותה תוכנית, החזית העזתית תצטרף גם היא. חודש הרמדאן יחל בעוד ימים אחדים

התכנון של ראשי הטרור בחודש הרמדאן
אנשי חמאס עם רקטה בעזה צילום: עבאד רחים קאנטיב, פלאש 90

סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי, שמשמש גם כמנהיג ארגון הטרור בגדה המערבית, מתכנן להבעיר את השטח ביהודה ושומרון ובמזרח ירושלים ברמדאן. לפי אותה תוכנית ההתפרצות, ששיאה צריך להיות ברמדאן, תגיע מהגדה, ובשעת השין - החזית העזתית תצטרף גם היא, כך מדווח אליאור לוי ב'כאן 11'. חודש הרמדאן יחל בעוד ימים אחדים.

על פי הדיווח, בהקלטות הפנימיות של חמאס נשמע אל-עארורי מפרט את תוכניתו. "ההתנגדות בגדה המערבית מצריכה איפוק בעזה, אם אנחנו מדברים מבחינה אסטרטגית ומבחינת ניהול נכון של המערכה, על מנת שהמערכה בגדה המערבית תתפתח ותקודם יש צורך שעזה תשלוט בעצמה".

סגן מנהיג חמאס המשיך והצהיר, "כשההתנגדות בגדה תסלים, ייתכן שזה יגיע למצב שבו עזה לא תוכל להמשיך לשתוק מול האויב (ישראל). אם ההתנגדות בגדה תסלים ותגיע לרמה הדרושה קרוב לוודאי שהעימות יתרחב לכל פלסטין ומחוצה לה". לבסוף נשמע אל-עארורי אומר: "זאת הזדמנות להנחית מכה אסטרטגית גדולה על האויב".

 

חמאס עזה עזה הג'יהאד האיסלאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד