כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לא הוזמן לבית הלבן

ברקע גל הטרור והרפורמה: נתניהו וביידן שוחחו

נתניהו וביידן שוחחו הערב בין היתר על הרפורמה המשפטית. נתניהו הבהיר כי "ישראל הייתה ותהיה דמוקרטיה חזקה ותוססת". יצוין כי, זו הפעם הראשונה בה השניים משוחחים על הרפורמה המשפטית

ברקע גל הטרור והרפורמה: נתניהו וביידן שוחחו
ג'ו ביידן/בנימין נתניהו צילום: דוברות הבית הלבן/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (ראשון) עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, לראשונה זה חמישה חודשים. בכיר ישראל אמר כי, השיחה ארכה כ-30 דקות והשניים שוחחו בין היתר גם על הרפורמה במערכת המשפט שמקדמת הממשלה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. ראש הממשלה נתניהו עדכן את הנשיא ביידן בדבר הפיגוע שאירע היום בחווארה, בו נפצע אזרח ישראלי. ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא ביידן שישראל תמשיך לפעול בכל מקום נגד המחבלים ואדריכלי הטרור". עוד נאמר בהודעת לשכת נתניהו: "השיחה התמקדה באיום האיראני והרחבת מעגל השלום".

"בעניין הרפורמה המשפטית, ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא ביידן שישראל הייתה ותהיה דמוקרטיה חזקה ותוססת", נכתב בהודעה. יצוין כי זו הפעם הראשונה בה הנשיא ביידן משוחח עם רה"מ נתניהו על הרפורמה המשפטית.

בחודש שעבר התייחס הנשיא האמריקני בראיון לעיתון 'ניו יורק טיימס' לרפורמה המשפטית ואמר כי עצמאות מערכת המשפט היא מרכיב חשוב בדמוקרטיה בישראל ובארה"ב. לדבריו, כל שינוי מהותי שנעשה צריך להתבסס על הסכמה רחבה.

נשיא ארה''ב נתניהו ביידן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד