כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קורא לעלות ארצה

השגריר לתושבי חו"ל: "העלייה לישראל וההשקעה בה חשובים מאי פעם"

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, בכנס לעידוד עלייה בקרב רופאים מצפון אמריקה: "עליית יהודים לישראל הוא ערך שכל ישראלי תומך בו. בעיקר היום, כשהציבור הישראלי נמצא בעיצומו של ויכוח עמוק, העלייה לישראל וההשקעה הכלכלית בה ובעתידה חשובים מאי פעם"

השגריר לתושבי חו"ל: "העלייה לישראל וההשקעה בה חשובים מאי פעם"
השגריר גלעד ארדן צילום: ניר אריאלי

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, נאם אתמול בניו ג'רזי בכנס של MedEx של ארגון "נפש בנפש" ובשיתוף משרד העלייה והקליטה, הסוכנות היהודית, קק"ל, JNF-USA, משרד הבריאות וההסתדרות הרפואית בישראל לעידוד רופאים וצוותי רפואה לעלות לישראל. בכנס השתתפו רופאים מרחבי ארה"ב הבוחנים עלייה לישראל בקרוב.

השגריר ארדן: "הגיעו לכאן גם חברי קואליציה וגם חברי אופוזיציה, משום שכאשר מדובר בעלייה לישראל, אין ימין ושמאל, יהודים שחוזרים הביתה הוא מעשה שכל ישראלי תומך בו. אבל כיום יש לו חשיבות מיוחדת. מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של ויכוח ציבורי עמוק. אזרחי ישראל משמיעים את קולם ומבטאים את עמדתם בחופשיות, בזכות הערכים הדמוקרטיים הטבועים עמוק במדינת ישראל - ערכים דמוקרטיים שלא ישתנו לעולם! עם זאת, אויבינו מנסים לנצל את המחלוקת בתוכנו כדי להעצים את מסע דה הלגיטימציה והדמוניזציה שלהם נגד ישראל. ולכן בעיקר עכשיו, העלייה לישראל וההשקעה בה חשובים מאי פעם".

השגריר הוסיף: "לפני 15 שנים, הקמתי כחבר כנסת את ועדת הכנסת לעלייה מארה"ב ומערב אירופה. טסתי אז לכאן רק כדי לחזור ארצה מייד בטיסה של "נפש בנפש", עם עולים שעשו את דרכם לחיים חדשים במדינת ישראל ולסייע להם בצעדיהם הראשונים. כבר אז הרגשתי הערכה עמוקה לכל המשפחות שישבו במטוס, אבל היום, אחרי שנתיים בהן אני ומשפחתי חיים כאן בשליחות מדינת ישראל, הערכתי אליכם גדלה פי עשרה. העלייה לישראל היא לא רק מימוש דברי הנביאים, היא מחזקת את מדינת ישראל ותורמת לעתידה".

גלעד ארדן נפש בנפש עליה לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד