כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נשיא פרנואידי

דיווח: פוטין הזמין מאות כפילים מחשש למעצר

פוטין הזמין מאות כפילים כי הוא חושש ממעצר בגין פשעי מלחמה. הנשיא הפרנואידי של רוסיה מוקף בכפילים רבים כדי להגן על עצמו מפני מעצר. "פוטין חושש שיש מזימה לחטוף אותו ולהוציאו מחוץ לרוסיה כדי שיוכל להיעצר באשמת פשעי מלחמה"

דיווח: פוטין הזמין מאות כפילים מחשש למעצר
נשיא רוסיה פוטין באיראן צילום: דוברות הקרמלין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אישר יצירת כפילים רבים בגלל הפרנויה הקיצונית שלו על חטיפה והסגרה שלו לבית משפט בינלאומי, כך לפי מקורות בקרמלין ששוחחו עם העיתון 'דיילי אקספרס'. בית הדין הפלילי הבינלאומי הוציא צווי מעצר לפוטין ולמקורבתו מריה לבובה-בלובה, הידועה גם כ"לוכדת הילדים הראשית", בשל תפקידם בגירוש ילדים אוקראינים לרוסיה במהלך המלחמה כדי להופכם לרוסים.

במהלך הופעת בטלוויזיה עם פוטין, לבובה-בלובה, "נציבת הילדים" של רוסיה , הודיעה בגאווה כי אימצה אישית ילד בן 15 מהעיר מריופול שנחרבה באוקראינה. ההודאה הייתה הזרז לבית הדין הפלילי הבינלאומי להוציא צווי מעצר לשניהם באשמת פשעי מלחמה.

על פי הדיווח, גנרל רוסי בכיר אמר: "פוטין חושש שיש מזימה לחטוף אותו ולהוציאו מחוץ לרוסיה כדי שיוכל להיעצר באשמת פשעי מלחמה ולהעמיד אותו לדין בפני בית המשפט".

הדיווח מגיע לאחר שבית הדין הבינלאומי בהאג הודיע ​​כי הוא מוציא את צו מעצר למנהיג הרוסי על רקע החטיפה והגירוש של אלפי ילדים אוקראינים לרוסיה. האישומים נדחו לאלתר על ידי הקרמלין - שאינו מכיר בחוקי בית הדין כ"בטלים מבחינה משפטית".

זו הפעם הראשונה שבית המשפט מוציא צו נגד מנהיג של אחד מחמשת החברים הקבועים במועצת הביטחון של האו"ם. בית המשפט מסר בהצהרה כי פוטין "אחראי לפשע המלחמה של גירוש בלתי חוקי שלילדים ושל העברה בלתי חוקית של ילדים מאזורים כבושים".

 

 

 

 

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה בית הדין הבינלאומי בהאג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד