כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יוסגר לפלורידה

צפו ברגע המעצר: איים להרוג שריף בגלל שהגן על יהודים

אדם מניו ג'רזי שאיים באינטרנט להרוג את שריף וולוסיה, מייק צ'יטווד, עקב עמדתו של השריף נגד קבוצת שנאה ניאו-נאצית, נעצר בבית אמו ועומד בפני הסגרה למחוז וולוסיה בפלורידה כדי לעמוד לדין. החשוד כתב, "פשוט לירות בראשו של צ'יטווד ולרצוח אותו"

צפו ברגע המעצר: איים להרוג שריף בגלל שהגן על יהודים
החשוד מובל למעצר צילום: משרד השריף

כתב אישום הוגש נגד אדם מדרום ברונסוויק בניו ג'רזי ארה"ב, שאיים להרוג שריף בפלורידה שפעל נגד קבוצת שנאה ניאו-נאצית. ריצ'רד גולדן, בן 38, נעצר בבית אמו במונמות' בדרום ברונסוויק ניו ג'רזי.

גולדן איים באינטרנט באיומים אנונימיים להרוג את השריף של מחוז וולוסיה, מייק צ'יטווד במהלך שיחה עם עוד גולשים ב-22 בפברואר האחרון, שם הוא ומשתמשים אחרים דנו בתגובתו של השריף צ'יטווד לפעילות השנאה האחרונה בפלורידה.

לפי גורמים רשמיים, גולדן כתב, "פשוט לירות בראשו של צ'יטווד ולרצוח אותו". חוקרי המשטרה הצליחו לזהות את גולדן, והוא נעצר, הוא יוסגר לפלורידה שם יועמד לדין, כך דיווחה מחלקת השריף של מחוז וולוסיה.

השריף צ'יטווד, מתמודד עם איומים והפחדות כולל נגד משפחתו על ידי "אוהדי נאצים ותומכי קבוצות שנאה" בשל עמדתו נגד קבוצות כאלה, הצהיר שהוא לא יכול לחכות לפגוש את גולדן כשהוא יורד מהמטוס לטובת מעצר בכלא מחוז וולוסיה עליו מופקד השריף צ'יטווד. "אחד הפנים הראשונים שהוא הולך לראות מקבל אותו בברכה לכלא במחוז וולוסיה, המקום הכי מאושר עלי אדמות, הולך להיות אני". גולדן הואשם באיומים להרוג או לגרום לפציעה.

כאשר ה-FBI ושוטרי משטרת דרום ברונסוויק, עצרו אותו, אמו של גולדן ציינה שבנה נשאר תמיד בחדרו ותמיד נמצא באינטרנט. היא אמרה שהוא לא עובד, ממעט לצאת מהבית ועוין כלפי רשויות החוק והממשלה.

ניו ג'רזי פלורידה אנטישמיות בארה"ב לשכת השריף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד