י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
בעקבות חקיקת הרפורמה

בכירים אמריקנים לנתניהו: "מוטב שלא תבוא לוושינגטון"

בכירים אמריקניים במסר לנתניהו: "מוטב שלא תגיע לוושינגטון בעת הזאת". הבכירים הבהירו לנתניהו ברקע חקיקת הרפורמה המשפטית: "הנשיא ביידן לא יחסוך ממך ביקורת פומבית בבית הלבן"

בכירים אמריקנים לנתניהו: "מוטב שלא תבוא לוושינגטון"
בנימין נתניהו וג'ו ביידן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מאז הושבע ראש הממשלה בנימין נתניהו לתפקיד, הזמנתו לוושינגטון לפגישה עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מתעכבת ועדיין לא הגיעה. אלא שמתברר שמאחורי הקלעים בארה"ב ממליצים לנתניהו שלא לבוא כעת לוושינגטון.

על פי דיווח בגלי צה"ל, בכירים בממשל האמריקני העבירו מסר לנתניהו: "מוטב שלא תגיע לוושינגטון בעת הזאת, כל עוד חקיקת הרפורמה המשפטית ממשיכה בקצב הנוכחי, מאחר והנשיא ביידן לא יחסוך ממך ביקורת פומבית בבית הלבן".

יצוין כי, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני יומיים עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, לראשונה זה חמישה חודשים. בכיר ישראל אמר כי, השיחה ארכה כ-30 דקות והשניים שוחחו בין היתר גם על הרפורמה במערכת המשפט שמקדמת הממשלה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. ראש הממשלה נתניהו עדכן את הנשיא ביידן בדבר הפיגוע שאירע היום בחווארה, בו נפצע אזרח ישראלי. ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא ביידן שישראל תמשיך לפעול בכל מקום נגד המחבלים ואדריכלי הטרור". עוד נאמר בהודעת לשכת נתניהו: "השיחה התמקדה באיום האיראני והרחבת מעגל השלום".

"בעניין הרפורמה המשפטית, ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא ביידן שישראל הייתה ותהיה דמוקרטיה חזקה ותוססת", נכתב בהודעה. יצוין כי זו הפעם הראשונה שהנשיא ביידן משוחח עם רה"מ נתניהו על הרפורמה המשפטית.

ארה"ב בנימין נתניהו ג'ו ביידן הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד