ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
"קיטוב בעייתי"

מנהל התנועה נגד הצעדה לתוך בני ברק

מנהל תנועת 'עומדים ביחד' מביע התנגדות לצעדה המתוכננת מחר בערב לתוככי העיר בני ברק. לדברי אלון-לי גרין: "הפגנה מול תושבי בני ברק על עצם היותם חרדים ותומכי ממשלה, כל כך בעייתי"

מנהל התנועה נגד הצעדה לתוך בני ברק
אלון לי גרין צילום: מתוך פייסבוק

אלון-לי גרין מתנועת 'עומדים ביחד' יוצא נגד חבריו לשמאל שמתכוונים לקיים מחר (חמישי) צעדה פרובוקטיבית לתוך העיר בני ברק.

"מבאס ממש לראות שהצעדה המרכזית של יום המחאה בחמישי תהיה בבני ברק, ושחלק מהארגונים מוציאים לשם אוטובוסים", כתב גרין בנוסף לראיונות שהעניק לכמה כלי תקשורת. לדבריו, "חשוב לציין שזו לא הפגנה של תושבים חרדים שמתארגנים נגד הממשלה, אלא הפגנה מול תושבי בני ברק על עצם היותם חרדים ותומכי ממשלה. כל כך בעייתי".

עוד הוסיף ואמר: "‏אני יודע שיש מי שלא יסכימו איתי, אבל בעיני לקטב את הציבור בציר של חילונים נגד חרדים - זה משהו שמציב אנשים נגד אנשים, ולא עם מול שלטון. וזה תמיד קיטוב בעייתי. מעבר לכך, שזה גם בעייתי להגיע מבחוץ כדי להפגין נגד המקום ואנשיו, במקום נניח לבוא לחזק את תושבי בני ברק במאבק שלהם נגד הממשלה או ההנהגה שלהם".

"זה דבר מתריס" מסכם אלון-לי גרין, "המאבק שלנו הוא לא נגד אנשים, אלא נגד שלטון כוחני. ההפגנה בבני ברק היא נגד אנשים".

תנועת 'עומדים ביחד' שאלון לי גרין הוא אחד ממנהליה, היא תנועה פוליטית ישראלית, סוציאליסטית, המשותפת ליהודים ולערבים שדוגלת בשלום, שוויון, צדק חברתי, עצמאות וצדק לשני העמים. נכון להיום, לתנועה 8 סניפים ו-7 תאי סטודנטים ברחבי הארץ שהיא קוראת להם "מעגלים", ובהם מאורגנים למעלה מ-3,200 חברים רשומים.

פרובוקציה צעדה עומדים ביחד הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד