כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
המתנגדים בליכוד

נתניהו שב מלונדון: טרם התייחס להצהרת גלנט

ראש הממשלה בנימין נתניהו שב לפנות בוקר לארץ ארצה מביקורו המדיני בלונדון. נתניהו טרם התייחס להצהרת שר הביטחון יואב גלנט שקרא אמש לעצור את החקיקה ולהיכנס להידברות

נתניהו שב מלונדון: טרם התייחס להצהרת גלנט
נתניהו וגלנט צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו שב לפנות בוקר לארץ ארצה מביקורו המדיני בלונדון וטרם התייחס להצהרת שר הביטחון יואב גלנט שקרא אמש לעצור את החקיקה ולהיכנס להידברות.

כזכור, בתום ההצהרה של גלנט פרסמו חברי הכנסת יולי אדלשטיין ודוד ביטן מהליכוד הודעות תמיכה בגלנט, וקראו אף הם לעצירת החקיקה. בנוסף, השר אבי דיכטר קיים בסוף השבוע שיחות אם נתניהו ושרים בכירים והפציר בהם לעצור את החקיקה.

עם זאת, מקורבי השר דיכטר אמרו הלילה כי אחרי שיחות עם לשכות נתניהו ולוין הוא יצביע בעד הרפורמה - כך גם ביטן. בניגוד אליהם, ההצבעות של גלנט ואדלשטיין מוטלות בסימן שאלה.

ח"כ יולי אדלשטיין אמר בריאיוון לגל"צ: "אסור להעביר את החוקים באווירה שקיימת היום, שהמשפחה לא יכולה לשבת יחד ליד השולחן כי מתחילים להתווכח על פוליטיקה".

על האפשרות שיציביע נגד אמר: "מקווה שהשכל הישר יגבר. להביא להצבעה שלא ברור אם יש תמיכה או לא זו הרפתקה שלא כדאי להיכנס אליה. מקווה שיהיו עוד אנשים שיבינו את זה".

אדלשטיין אמנם לא הצהיר שיצביע נגד, אבל הזכיר שבקריאה הראשונה הוא לא נכח במליאה ונעדר מההצבעה והודיע: "כך אני נוהג גם הפעם, רוצה לראות מה מביאים".

אדלשטיין הוסיף: "אני סמוך ובטוח שגם בצד החרדי מבינים את הצורך בהרגעת הרוחות ובפשרה, שמעתי את זה מהגורמים הבכירים ביותר בציבור החרדי ובמפלגות החרדיות. יש סיכוי לא רע שנעשה את הדבר הנכון".

יואב גלנט בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד