ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"נשכחו מכל לב"

זקן ראשי הישיבות באמירה נדירה לקראת פסח

17 יתומים מתחתנים בימים אלו וזקוקים לסיוע משמעותי • זקן ראשי הישיבות מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א וכ"ק מרן אדמו"ר מרחמסטריווקא שליט"א חברו יחד לסייע ליתומים, ויצאו בברכה נדירה ומיוחדת במינה לתורמים 170 שקלים לקרן 'יתומי ניסן' – עשרה שקלים לכל יתום

זקן ראשי הישיבות באמירה נדירה לקראת פסח
הגרב"מ אזרחי צילום: Aharon Krohn/Flash90

בימים הקרובים ייערכו חתונותיהם של לא פחות מ-17 יתומים ויתומות, שלאחר בדיקה מדוקדקת התברר כים הם זקוקים לעזרה ולסיוע משמעותי על מנת שיוכלו להיכנס תחת חופתם בשעה טובה.

לחצו כאן ותזכו לברכה המיוחדת>>>

"מדובר ביתומים ויתומות שחלקם התייתמו לפני 15 שנה ויותר, אף אחד כבר לא עוזר להם, כולם התרגלו שיש כאן אלמנה ויתומים ובמשך השנים הם נשכחו מכל לב.

"בחלק מהמקרים מדובר ביתומים שמגיעים מרקע של עוני חמור, עד פת לחם ממש, וכעת לפני החתונה הם נאלצו לבקש עזרה כדי שיוכלו להקים את ביתם ולפתוח דף חדש בחייהם", מסבירים ב'קופת העיר'.

לאחר גיבוש הרשימה של כל היתומים המתחתנים בחודש ניסן וזקוקים לעזרה דחופה, התברר כי הרשימה כוללת 17 שמות, שכל אחד מהם מייצג דמות של חתן או כלה שאין להם כלום, וחייבים לקבל עזרה משמעותית כדי שיוכלו להתחתן בכבוד.

המקרה הובא בפני שניים מצדיקי הדור, זקן ראשי הישיבות מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, וכ"ק מרן אדמו"ר מרחמסטריווקא שליט"א שהזדעזעו מאוד לנוכח המקרים הקשים שהוצגו בפניהם, ויצאו בברכה יוצאת דופן ואפילו חריגה, אותה הם מעניקים לכל מי שיתרום עשרה שקלים לכל יתום – 17 שקלים בסך הכל.

נוסח הברכה מפתיע ומרגש מאוד, וגם ותיקי העוסקים במלאכת הקודש לא זוכרים כזאת התבטאות נדירה מפיהם של שניים מצדיקי הדור: "כל מי שיתרום 170 ₪ עבור 17 היתומים הנישאים בחודש ניסן עד פסח, יזכה במידה כנגד מידה שלא יחסר לו כלום כל ימי חייו, בהרחבת הדעת בלא שום דאגת ממון כלל".

"המשמעות היא שבתרומה לא גדולה במיוחד של 170 שקלים, אפשר לקבל כל כך הרבה שפע של טובה וברכה למשך כל החיים", מסביר אחד מהעוסקים במלאכה. "זאת ברכה מיוחדת מאוד, מי שיש לו שכל לא יחמיץ את ההזדמנות לזכות בכזאת ברכה מיוחדת במינה משני צדיקים שיש להם כח בזכות התורה הקדושה, שגזירתם גזירה וברכתם ברכה וכל היוצא מפיהם ייעשה".

לחצו כאן ותזכו לברכה המיוחדת>>>

 

קופת העיר רחמסטריווקא הרב ברוך מרדכי אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד