כ"ז אייר התשפ"ד
04.06.2024
בעקבות השביתה המקוממת

יוזמה בליכוד: הדחת האיש ששיתק את נתב"ג

האם האיש שהוריד את השאלטר על נתב"ג ואמלל רבבות ישראלים שטיסתם בוטלה או נדחתה בשעות רבות ושיבשה את חייהם, ישלם על כך? בליכוד מתגבשת יוזמה להדיח את יו"ר ועד העובדים פנחס עידן מהאישים החזקים בתנועה עשרות שניםש

יוזמה בליכוד: הדחת האיש ששיתק את נתב"ג
פנחס עידן צילום: משה שי, פלאש 90

בעקבות השביתה הפתאומית בנתב"ג בהכרזתו של יו"ר ועד העובדים של רשות שדות התעופה, פנחס עידן, שגרמה לנזקים כבדים ולעגמת נפש רבה לרבבות ישראלים שטיסות בוטלו או נדחו להם, מתגבשת יוזמה בליכוד להדיח את עידן, מבכירי וותיקי הליכוד ומגדולי פוקדי הקולות למפלגה.

מי שמוביל לכך הוא חבר הכנסת בועז ביסמוט שאמר "אנו נערכים להגשת עתירה לבית הדין של הליכוד, במטרה להפסיק את חברותו של פנחס עידן שהכריז על שביתה פוליטית בלתי חוקית שפגעה בכיסם של ישראלים רבים וביקשה לחבל בניסיון לקדם רפורמה נדרשת במערכת המשפט".

עוד הוסיף ביסמוט: "אנחנו מזמינים את כלל חברי הליכוד להוסיף את שמם לעתירה ולהעביר מסר חד משמעי לכל מי שמנסה להשתמש בליכוד לצורך קידום אינטרסים זרים ולא לצורך קידום ערכים לאומיים וליברלים. הצטרפו אלינו. יחד עוצרים את הבריונות ומחזקים את הליכוד!".

לדבריו, לעצומה הצטרפו עד כה השר עמיחי שיקלי, ח"כ בועז ביסמוט, ח"כ משה סעדה, ח"כ דן אילוז.

לא מפתיע שרק ארבעה חברי כנסת חדשים מהקדנציה הנוכחית חתמו על הדרישה - שלושה מהם שוריינו ולא התמודדו בפריימריז המפרכים, שכן כאמור פנחס עידן הינו אחד מהאישים החזקים בליכוד שפוקד אלפי קולות ומשפיע על המיקומים ברשימה לכנסת. לכן למרות הזעם הפנימי על השביתה המקוממת איש מהשרים והח"כים הוותיקים לא מעז להתעסק איתו.

יו"ר ועד עובדי שדות התעופה פנחס עידן מגיב בראיון ל-ynet ואומר: "השביתה לא היתה כצעקתה. פנו אלי מההסתדרות ועדכנתי את רשות שדות התעופה שנשבית שעה, שעה וחצי, משהו כזה".

על הקריאה להדיחו מחברות בתנועת הליכוד אמר עידן: "עם כל הכבוד לשיקלי דיסטל וביסמוט, מי הם בכלל? אני בליכוד עוד לפני שהם נולדו. שרים בכירים בליכוד התקשרו לתמוך בי".

בועז ביסמוט פנחס עידן שביתה פתאומית שביתת עובדים נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון סגירת נתב"ג הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד