כ"ז אייר התשפ"ד
04.06.2024
"ברוך שגמלני כל טוב"

המגיש איבד את הבלמים, מספר ומודה לה'

המגיש והעיתונאי הדתי מחדשות 12, עופר חדד מודה להשי"ת בפומבי ומספר על נס הצלתו כאשר במהלך נסיעה בחזרה מיום עבודה בערוץ איבד לפתע את הבלמים והרכב לא הגיב | כך זה הסתיים ללא נפגעים

המגיש איבד את הבלמים, מספר ומודה לה'
עופר חדד צילום: צילומסך ערוץ 12

"אודה ה' בכל לבב בסוד ישרים ועדה". כך פותח המגיש והעיתונאי ב'חדשות 12', עופר חדד פוסט יוצא דופן שבו סיפר על כך שחייו ניצלו תוך כדי נסיעה ברכב השברולט שלו לאחר שאיבד את הבלמים.

"רגע להגיד תודה לקב"ה ולשתף אתכם בנס פרטי שקרה לי השבוע", כתב חדד וסיפר, "שלשום, קצת לפני השעה עשר בלילה, חזרתי מעוד יום של שידורים ארוכים. על הקו הייתה העורכת שלי ענבל שרביט ונערכנו לתכנית של היום למחרת. תוך כדי השיחה, בנסיעה מהירה על הכביש המהיר שגם היה מהיר וריק בשעת לילה מאוחרת, אני מגיע לירידה שאחרי מחלף הראל, בא להאט, ומגלה שאין לי בלמים. אני לוחץ והרכב לא מגיב".

תיעוד מתוך הרכב לאחר שנעצר.

"לוחץ, ושוב, ומבין מהר מאוד שזהו, אין בלמים. אומר לעורכת בשקט "ענבל, הלכו לי הבלמים ואני טס על הכביש". בשבריר של שנייה אני מחליט לא לרדת לכביש 16 המישורי ולהמשיך ישר כדי להיעזר בעלייה של כביש מספר 1".

לדבריו, "רק מחשבה אחת עוברת לי בראש, לא על הרפורמה נגיד, אלא "רק שאין עבודות בכביש או איזה פקק בהמשך". שה' ישמור. אני נצמד לשול הימני, מוריד להילוך נמוך, הרכב מתחיל להיחנק ולהאט, עד האי תנועה הוא נבלם. ברוך שגמלני כל טוב". סיים.

בלמים עופר חדד נס גלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד