י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במבצע משולב

פלסטינית גנבה רכב מזוג קשישים - ונעצרה

פלסטינית השוהה בישראל שלא כחוק, נעצרה הלילה על ידי השוטרים בעת שנהגה ברכב שנגנב מזוג קשישים בירושלים. השוטרים השיבו את הרכב הגנוב לבעליו

פלסטינית גנבה רכב מזוג קשישים - ונעצרה
מעצר החשודה צילום: דוברות המשטרה

דיווח שהתקבל הלילה במוקד המשטרה מחברת "איתוראן" על גניבת רכב באחת משכונות העיר ירושלים, הזניק את שוטרי מחוז ירושלים של המשטרה לסריקות אחר הרכב שעשה דרכו על כביש 60 (כביש המנהרות) לכיוון דרום. במהלך הסריקות בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים, איתרו שוטרי הסיור של תחנת מוריה את הרכב הגנוב וחסמו את דרכו.

מיד עם עצירתו של הרכב על ידי השוטרים, הבחינו כי במושב הנהג יושבת חשודה. בירור פרטיה העלה כי מדובר בפלסטינית ללא אישור כניסה או שהייה בישראל, תושבת אזור חברון, והיא נעצרה על ידי השוטרים והועברה לתחנת מוריה לחקירה. במהלך היום (שישי), תובא החשודה לבימ"ש שלום ירושלים בבקשה להאריך את מעצרה.

בעלת הרכב הגיעה אף היא באישון לילה אל תחנת המשטרה מוריה, זאת לאחר שעודכנה כי רכבה נגנב. לאחר שהרכב נבדק על ידי שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, הושב הרכב לבעליו החוקי.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן נחוש ומקצועי נגד עבירות ועברייני הרכוש, ולבצע פעילות יזומה והתקפית למניעת עבירות אלו. שוטרי מחוז ירושלים ימשיכו לפעול למעצרם של פורצים וגנבי רכבים, כפי שארע הלילה, להשיב את הרכוש הגנוב לבעליו, ולהביא לדין את העבריינים למען שלום הציבור ורכושו", נמסר מהמשטרה.

גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד