י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאיימים להגיב

משמרות המהפכה: "יועץ איראני נהרג בתקיפה הישראלית"

האיראנים טוענים כי אחד מהיועצים והקצינים של משמרות המהפכה חוסל "על ידי המשטר הציוני בפאתי דמשק". האיראנים איימו בתגובה "המשטר הציוני המזויף והפושע יקבל ללא ספק תגובה לפשע הזה"

משמרות המהפכה: "יועץ איראני נהרג בתקיפה הישראלית"
תקיפה אווירית בסוריה צילום: צילום מסך
התקיפה לפנות בוקר בדמשק מסתבכת: במשמרות המהפכה של איראן מודיעים כי יועץ איראני בשורותיהם בשם מילאד חיידרי נהרג בתקיפה הישראלית הלילה בדמשק. כך דיווחה סוכנות הידיעות תסנים. האיראנים איימו בתגובה: "המשטר הציוני המזויף והפושע יקבל ללא ספק תגובה לפשע הזה".
בהודעת משמרות המהפכה נאמר: "אנו מברכים ומנחמים את מות הקדושים של הקצין הנאמן, עם ההקרבה העצמית הטהורה הזה, הודעה נמסרה למשפחתו האצילית ולחבריו היקרים למוג'אהיד: טקסי הלוויה, הקבורה של השהיד האציל יובאו לציבור של האומה האצילית של איראן".
בתוך כך משרד החוץ של איראן דרש הסבר מאזרבייג'ן על דבריו של שר החוץ שלה בדבר "שלב חדש בשותפות אסטרטגית עם המשטר הציוני", כאשר באקו פתחה שגרירות בתל אביב.

בהצהרה שפורסמה היום, גינה דובר משרד החוץ האיראני, נאסר כנעני, את דבריו של שר החוץ אלי כהן על דבריו "ליצור חזית מאוחדת נגד איראן" עם אזרבייג'ן כעדות נוספת "לכוונה המרושעת של המשטר הישראלי להפוך את האדמה האזרית לבמה להוות איומים על הרפובליקה האסלאמית של איראן".

כנעני גינה בחריפות את דבריו של השר כהן. ביום רביעי האחרון, בירך שר החוץ אלי כהן על פתיחת השגרירות האזרית בתל אביב כעדות ל"התחזקות היחסים" בין שני הצדדים.

איראן סוריה דמשק תקיפה ישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד