כ"ח אייר התשפ"ד
05.06.2024
לא שילמו דמי מנוי

טוויטר הסירה את התג המאומת של הניו יורק טיימס בהוראת אילון מאסק

טוויטר הסירה את הוי הכחול שמאשר כי החשבון מאומת, מהחשבון של הניו יורק טיימס בהוראת אילון מאסק. הטיימס וארגוני חדשות אחרים אומרים שהם לא ישלמו עבור הוי הכחול, שנועד להגן מפני התחזות ולמעשה מאשר כי החשבון שלך אמיתי

טוויטר הסירה את התג המאומת של הניו יורק טיימס בהוראת אילון מאסק
טוויטר צילום: Pixabay

טוויטר הסירה את התג המאומת מהחשבון הראשי של הניו יורק טיימס ביום ראשון, מהלך שהבעלים המיליארדר אילון מאסק דחף אליו בן לילה לאחר שנודע לו שארגון החדשות לא שילם עבור שירות הוי כחול שלו.

חשבון הטוויטר של הטיימס ללא וי כחול

טוויטר הודיעה שהיא תתחיל לסיים את תוכנית האימות המסורתית שלה החל משבת, ותסיר את הוי הכחול שהפעילה במשך שנים בחשבונות מאומתים, של עיתונאים ואישי ציבור. טוויטר מיישמת מערכת תשלום חדשה שתעניק את הוי הכחול לכל מי שמשלם עבורו - כסף שהחברה זקוקה נואשות כדי לפצות על ההכנסות שירדו מפרסום ועל חובות של מיליארדי דולרים. הוי הכחול יעלה למשתמשים כ-8 דולר לחודש, בעוד עסקים המעוניינים באימות יחויבו ב-1,000 דולר בחודש.

ה'וושינגטון פוסט' דיווח כי נראה שהמהלך הונחה באופן אישי על ידי מאסק, שהגיב במוצאי שבת למם המתאר את החלטת הטיימס לא לשלם עבור אימות טוויטר באומרו, "אוי אוקיי, אז נוריד את זה". 

הטיימס, הוושינגטון פוסט וארגוני חדשות אחרים אמרו ביום חמישי האחרון שהם לא ישלמו עבור אימות, כשנשאל על המהלך ביום ראשון, דובר הטיימס חזר והדגיש כי ארגון החדשות עדיין לא "מתכנן לשלם את התשלום החודשי עבור סטטוס סימן ביקורת עבור חשבונות הטוויטר המוסדיים שלנו".

 

 

 

 

טוויטר אילון מאסק ניו יורק טיימס וי כחול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד