כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
שבועיים ללא פעילות

רבים תוהים: לאן נעלם יאיר נתניהו

יאיר נתניהו שמרבה לצייץ עצמו לדעת מבוקר ועד ערב, לצד עשרות שיתופי ציוצים של אחרים אינו פעיל בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו מזה כשבועיים ימים ורבים תוהים מדוע. האם החליט לשקול יותר את צעדיו בעקבות התביעות שבהן הפסיד ואחרי שהוביל להכחשה גורפת של מחלקת המדינה האמריקנית

רבים תוהים: לאן נעלם יאיר נתניהו
יאיר נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברשתות החברתיות תוהים לאן נעלם אחד הצייצנים הבולטים בישראל, ה"ה יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה.

יש התולים זאת בכך שכמה מהציוצים שלו גרמו לסערות לא קטנות והוא החליט אולי לקחת פסק זמן ולחשב מסלול מחדש. חלק מציוציו הסתיימו באחרונה בבתי המשפט בחיוב כספי גדול לנפגעים מדבריו שתבעו אותו דיבה וגם ניצחו, בהם אבי אלקלעי, עורך 'וואלה' לשעבר, לו יאלץ לשלם כ-400 אלף ש"ח וכן חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר, לה ייאלץ לשלם כ-40 אלף שקלים.

מאז ה-28 במרץ, מזה כשבועיים ימים, חשבון הטוויטר של יאיר נתניהו אחריו עוקבים מעל 166 אלף חשבונות מושבת ודומם ללא שום תזוזה. מאז התאריך הנ"ל לא צייץ אף לא ציוץ אחד, וגם לא ריטווט אף ציוץ אחר.

חזית הטוויטר של נתניהו והציוץ האחרון.

ביום האחרון שנראתה פעילות בחשבונו - 28 במרץ, הוא שיתף 70 ציוצים וצייץ עוד שבעה בעצמו. יממה לפני כן צייץ שש פעמים, לצד עוד 50 ריטווטים. ב-26 במרץ, היום שבו אביו ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר את שר הביטחון יואב גלנט, מספר הריטווטים של יאיר נתניהו נגד השר המפוטר הגיע ל-86. ומאז, חשבון הטוויטר שלו שקט ויש שיאמרו שהפיד נקי יותר בהיעדרו.

בימים האחרונים גרם נתניהו הבן לסערה מדינית כאשר במשרד החוץ האמריקני הכחישו ציוץ שלו והזימו טענה קונספירטיבית שהעלה בו לפיה, "מחלקת המדינה האמריקנית עומדת מאחורי המחאות בארץ במטרה להפיל את נתניהו, כנראה מטעם איראן". למחרת ב-29 במרץ מחלקת המדינה האמריקנית דחתה את הטענה ונמסר מטעמה: "הרעיון שאנחנו עומדים מאחורי זה שקרי באופן מוחלט". 

עם זאת יצוין כי בפייסבוק הוא כן נראה פעיל בימים אלה אם כי בעצימות נמוכה יותר ומה גם שהשפעתו שם נמוכה הרבה יותר, גם כי יש לו שם פחות עוקבים וגם כי לא פרסם פוסט משל עצמו, רק הדהד ושיתף פרסומים של אחרים לטובת אביו ונגד מתנגדיו.

ציוצים טוויטר יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד