ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
הלקוחות זועמים

מחכים למשלוח מהדואר? חכו בסבלנות • זו הסיבה

חלק משירותי הדואר הושבתו באופן יזום על ידי דואר ישראל בעקבות מתקפת סייבר שחוותה רשות הדואר בערב חג הפסח | כך למשל לא ניתן לבצע תשלומים לגורמים ממשלתיים, להעביר בעלות על רכב או לשלוח חבילות

מחכים למשלוח מהדואר? חכו בסבלנות • זו הסיבה
סניף של דואר ישראל צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בעקבות מתקפת סייבר על מערכות המידע שלה שזוהתה ביום רביעי ערב חג הפסח, דואר ישראל מודיע ללקוחותיה כי המתקפה תשפיע על כמה פעולות. 

בהודעה לציבור נכתב: "לקוחות יקרים, בהמשך למתקפת סייבר על רשת הדואר שזוהתה בערב החג, ננקטו פעולות יזומות הכרחיות במערכות החברה לטיפול באירוע ולמניעת סיכונים. כתוצאה מכך, חלק מהשירותים אינם זמינים כעת באתר החברה, במוקד הטלפוני ובסניפים. בין השאר, לא ניתן לבצע תשלומים לגורמים ממשלתיים, להעביר בעלות על רכב או לשלוח חבילות".

עם זאת מחדדים ב'דואר ישראל', "חשוב: אתר ושירותי בנק הדואר, אשר פועלים במערכות נפרדות לחלוטין מרשת הדואר, ממשיכים לפעול כרגיל. אנו מתנצלים על אי הנוחות, ופועלים על מנת להחזיר את כלל השירותים לזמינות מלאה בהקדם".

בערב חג הפסח עדכנה חברת דואר ישראל כי בשעות הצהריים של יום רביעי זוהתה חדירה שבוצעה לרשת מערכות המידע של הדואר על ידי גורם לא מורשה.

"החברה פועלת מאז על פי הנהלים וההנחיות למקרים כאלה ונעזרת בליווי צמוד של מומחים. ההערכה היא כי האירוע זוהה ונבלם בשלב מוקדם וראשוני, ומבדיקות שנעשו עד כה אין אינדיקציה לנזק או לחשיפה של מידע של החברה או של לקוחותיה. בבדיקה יזומה שבוצעה, לא נמצאה אינדיקציה המעידה על ניסיון חדירה למערכות בנק הדואר, המופרדות מרשת הדואר", מסרה אז החברה.

בשעות האחרונות נערמות תגובות רבות נזעמות בדף הפייסבוק של דואר ישראל נגד השירות הלקוי גם כך, גם בימי שגרה.

שירות משלוחים משלוחים מחו"ל דואר ישראל מתקפת סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד