ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
נעצר לחקירה

הגיע לתחנת מד"א והתוודה: "שחטתי את אחותי"

תושב כסייפה הגיע הלילה לתחנת מד"א בעיר ערד כשברכבו אחותו ללא רוח חיים ועם סימני אלימות קשים על גופה. לפי הדיווח הוא אמר לאנשי התחנה: "שחטתי את אחותי". הוא נעצר במקום על ידי שוטרים שהגיעו מיידית למקום

הגיע לתחנת מד"א והתוודה: "שחטתי את אחותי"
ניידת טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

כוחות הצלה של מד"א קבעו הלילה (ראשון) את מותה של תושבת כסייפה בת 26, כשעל גופה סימני אלימות. מהמשטרה נמסר כי האישה נמצאה ברכב, כשהיא חבולה בגופה, ככל הנראה ממכות שנגרמו מחפץ חד. תושב כסייפה בן 28, אחיה של הקרבן נעצר בחשד למעורבות באירוע.

לפי הדיווח ב'כאן חדשות', החשוד הוא אחיה של הקורבן. עדים שנכחו בתחנת מד"א בערד טענו כי הוא הגיע לתחנה עם הגופה ברכבו ואמר להם: "שחטתי את אחותי".

דובר מד"א, זכי הלר מסר הלילה כי בשעה 00:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על אשה מהפזורה שהובאה ברכב לתחנת מד"א בערד כשהיא מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אשה בשנות השלושים ללא סימני חיים וקובעים את מותה.

יצוין כי זהו הרצח ה-43 מתחילת השנה במגזר הערבי והרביעי ביממה האחרונה, כשהצעיר מבין הקורבנות הוא ילד בן 11 שנורה למוות ברהט בעקבות סכסוך.

מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירת חשד לרצח אישה תושבת כסייפה. במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות אישה בת 26, תושבת כסייפה, אשר נמצאה ברכב כשהיא חבולה בגופה, ככל הנראה ממכות שנגרמו ע״י שימוש בחפץ חד. גורמי רפואה קבעו את מותה. כוחות משטרת ערד פתחו בחקירת נסיבות האירוע ועצרו לחקירה חשוד במעורבות באירוע בן 28, תושב כסייפה".

שחיטה רצח מחריד כסייפה המגזר הערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד