ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הכי חשוב לתזונה

לקראת הקיץ: 10 נתונים מדהימים על... מים

לא באמת אפשר להסתדר בלעדיהם, הם החלק הכי חשוב בתזונת הגוף, כשיש בהם מחסור מיד אנו חשים בהיעדרם, הגיע הזמן לדבר עליהם - המים 

לקראת הקיץ: 10 נתונים מדהימים על... מים
מים לבריאות צילום: unsplash

עונת הקיץ בפתח, וכולנו מבינים את החשיבות שבשתייה מרובה בכדי למנוע מן הגוף התייבשות אבל תנו לי לספר לכם כמה עובדות נוספות על חשיבותם של המים בשמירה על בריאות הגוף והנפש

  1. שתיית מים מסייעת בשיפור העיכול: מים עוזרים לווסת את מערכת העיכול על ידי סיוע בפירוק ובספיגה של המזון, ובהוצאת רעלים מהגוף.

  2. שתיית מים עוזרת בשמירה על העור: לחות מספקת שומרת על מראה עור שמנמן וגמיש, בעוד שהתייבשות עלולה להוביל ליובש, להתקלפות ולהזדקנות מוקדמת.

  3. שתיית מים עוזרת להגביר את רמות האנרגיה: עייפות היא סימן שכיח להתייבשות, שכן הגוף זקוק למים כדי לייצר אנרגיה. הקפדה על שתייה מספקת עוזרת לך על ערנות ורמת אנרגיה גבוהה.

  4. שתיית מים מסייעת במאמצי הרזיה: שתייה לפני הארוחות עוזרת להפחתת התיאבון ולקדם תחושות שובע, מה שמוביל לצריכת פחות קלוריות בסך הכל.

  5. שתיית מים מסייעת במניעת כאבי ראש! התייבשות בפרט בימי הקיץ החמים היא גורם שכיח לכאבי ראש, ולכן ההקפדה על שתייה מרובה עוזרת במניעה ואף מקילה במקרה של כאבי ראש.

  6. שתיית מים עוזרת בשטיפת רעלים והוצאת פסולת מן הגוף: מים הם הגורם המרכזי המסייע למערכת העיכול של גופנו להיפטר מהגוף מפסולת ורעלים, ותורמים רבות לשמירה על מערכת העיכול.

  7. שתיית מים מסייעת במניעת אבנים בכליות: הידרציה מספקת יכולה לסייע במניעת היווצרות אבנים בכליות על ידי דילול ריכוז המינרלים והמלחים בגפנו

  8. שתיית מים עוזרת בוויסות טמפרטורת הגוף: מים עוזרים לווסת את טמפרטורת הגוף באמצעות הזעה ושמירה על מאזן הנוזלים, דבר שהוא חיוני לשמירה על נוחות במזג אוויר חם או במהלך פעילות גופנית. 

  9. שתיית מים מפחיתה את הסיכוי לחלות בסרטן: חמש כוסות מים ביום, מפחיתות את הסיכון ללקות בסרטן המעי הגס ב-45%, בסרטן נשים ב-79% ובסרטן שלפוחית השתן ב-50%.

    10. איכות המים שאתם שותים משפיעה רבות על היתרונות הבריאותיים שלהם.

בחברת אפיקים שמנו לעצמנו כמטרה לאפשר לציבור שומרי המצוות להנות מבר מים מתקדם טכנולוגית, המתאים לאורח החיים מבלי להתפשר כמובן על איכות המוצר!

הכירו את נעם2 בר המים החדש ההיברידי והמתקדם ביותר.

נעם2 הינו בר המים היחידי! העובר למצב שבת באופן אוטומטי ללא כל פעולה מצידכם, כך שאתם יכולים להנות ממים חמים וקרים במשך כל ימות השבוע, כן כן גם בשבת.

כשבביתכם מותקן בר מים השתייה הופכת לקלה נוחה וזמינה.

העניקו למשפחתכם מתנה בריאה ואיכותית מבית אפיקים ותהנו גם אתם ממים מסוננים קרירים ובריאים.

אפיקים בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד