י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אין נציגות למגזר

הרבנית ויתרה על הדלקת המשואה; זו הסיבה

הרבנית ימימה מזרחי נבחרה והגיעה לרשימה הסופית של משיאי המשואות, הרבנית אף קיבלה הודעה לפני ההכרזה עליה והיא החליטה לוותר על הכבוד מטעמי צניעות. ‏מטעמה של הרבנית ימימה מזרחי לא התקבלה תגובה

הרבנית ויתרה על הדלקת המשואה; זו הסיבה
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

הרבנית ימימה מזרחי נבחרה והגיעה לרשימה הסופית של משיאי המשואות, הרבנית אף קיבלה שיחת טלפון מקדימה להכרזה עליה והיא החליטה לוותר על הכבוד מטעמי צניעות. ‏מטעמה של הרבנית ימימה מזרחי לא התקבלה תגובה. כך דיווח העיתונאי יניר קוזין בגלי צה"ל.

הדיווח מגיע על רקע הביקורת על שרת התחבורה מירי רגב, על כך שבין מדליקי המשואה אין נציגות למגזר החרדי, עיתונאים חרדים רבים העבירו ביקורת על שרת התחבורה כי לא מצאה אפילו דמות חרדית אחת שתדליק משואה.

הרבנית ימימה מזרחי, היא נשיאת ועד רבניות אירופה ודרשנית מוכרת, והגיעה לרשימה של משיאי המשואות. בראיון שהעניקה בעבר לאתר הסרוג 'כיפה', היא אמרה: "אני חושבת שעם קצת חוש הומור אנחנו נראה שהקרבה בינינו היא הרבה יותר מאשר המרחק. הייתי רוצה לראות הרבה יותר הכרה בהתקרבות שיש בין מגזרים שנראים לנו מאוד גזורים, כי זה קורה בשטח אנחנו רק צריכים להכיר בזה, אני רואה רצון גדול להקשיב ולדעת וללמוד את הציבור האחר ולהבין את הקודים שלו ופשוט רוצה שיכירו בזה בהדתה המתוקה הזו". 

הדלקת משואות הרבנית ימימה מזרחי יום העצמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד